וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה השלימה את רכישת גלבאן

25.7.2010 / 23:30

הקשר הארגנטינאי סיכם לשלוש שנים נוספות בקבוצה ויגיע ארצה כדי לחתום רשמית על החוזה. איבסקביצ'יוס סיכם עקרונית

שלושה ימים אחרי ההדחה הכואבת מאירופה, היום (ראשון) יש לאוהדי בני יהודה גם סיבה לחייך: הקבוצה השלימה את עיסקת רכישתו של הקשר פדרו גלבאן, שסיכם לשלוש עונות בקבוצה. הזהובים רכשו את גלבאן מקבוצת חימנסיה לה פלאטה הארגנטינאית והקשר יגיע ביום חמישי ארצה בכדי לחתום באופן רשמי על חוזהו.

בתוך כך, בבני יהודה ממשיכים לעכל את ההדחה הכואבת ממשחקי הליגה האירופאית, לאחר ההפסד הביתי המביך 1:0 לשמרוק רוברס האירית ביום חמישי שעבר. במקום לארח השבוע את קבוצת הפאר יובנטוס במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופאית, יעשו השחקנים הכנות לקראת המחזור הראשון בגביע הטוטו בו תארח הקבוצה את הפועל פתח תקוה בשבת בבלומפילד.

ראשי הקבוצה עושים בימים אלו מאמצים לחזק את הקבוצה כאשר היום צפויות להיערך פגישות עם סוכניו של הקשר הליטאי קסטוטיס איבסקביצ'יוס, שצפוי לסכם בקבוצה וכן פגישה נוספת עם סוכנו הארגנטינאי של הקשר פדרו גלבאן, שעדיין נמצא בארגנטינה.

בנוגע לאיבסקביצ'יוס קיימות בשלב זה מחלוקות כספיות עם ראשי קבוצתו האוקראינית קריבאס, בה הוא חתום על חוזה לעונה הקרובה. הקשר סיכם עקרונית את תנאיו הכספיים בבני יהודה וגורמים המקורבים למשא ומתן מאמינים שבסופו של דבר יוסרו המכשולים והוא ילבש את המדים הזהובים בעונה הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully