וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: גפני תורגל במקום בוזגלו בהרכב

25.7.2010 / 19:00

הצהובים תרגלו הרכב הגנתי לפני אולימפיאקוס: גפני בהגנה, זיו בקישור, בוזגלו לספסל. הקלה לגולדהאר: חוק הערבויות נדחה

מכבי תל אביב ערכה הערב (ראשון) אימון נוסף לקראת היציאה שלה ליוון למשחק מול אולימפיאקוס היוונית במסגרת מוקדמות הליגה האירופית. השוער לירן שטראובר (שחזר פגוע מהמסע למונטנגרו) והחלוץ אלירן עטר (שסחב פציעה זה כמה שבועות) ערכו אימון מלא. על פי התרגול הטקטי הערב נראה כי בצוות המקצועי מתכננים מערך הגנתי יותר לקראת המשחק בחמישי.

רוני גפני תורגל לראשונה העונה בהרכב הפותח כמגן שמאלי, כאשר יואב זיו הוסט לקישור האחורי לצדם של אלברט באנינג וג'יבריל סידיבה, שעשוי לתפוס את מקומו של שרן ייני. בחלק הקדמי תופקד רוברטו קולאוטי כחלוץ בודד, כאשר ברק יצחקי שיחק לימינו בקישור והאריס מדוניאנין תופקד במרכז מתחת לחלוץ הארגנטינאי. על פי המערך הזה נראה כי הקשר מאור בוזגלו עשוי לאבד את מקומו בהרכב.

הצהובים אמורים להמריא לפיראוס ביום שלישי לפנות בוקר. מנהל הקבוצה אבנר טוויטו המריא במהלך סוף השבוע שעבר ליוון על מנת לתאם את כל סידורי הגעתה של הקבוצה לקראת המשחק, שכזכור ייערך ללא קהל באצטדיונה הביתי של אולימפיאקוס 'קאריאסקקיס' שבפיראוס.

במכבי מודעים לעובדה שהשחקנים הציגו יכולת נרפית וחלשה במשחק ההפסד בגומלין נגד מוגרן (2:1) ביום חמישי, במיוחד במחצית השנייה בה השתלטו המונטנגרים על המשחק ואף הבקיעו שני שערים. עם זאת, בקבוצה משוכנעים כי רמת המוטיבציה והמחויבות נגד היוונים תהיה גדולה הרבה יותר, וגורמים בקרית שלום כבר הביעו בימים האחרונים את דעתם כי ניתן לנצל את העובדה שהמשחק הראשון יערך ללא קהל ולהוציא תוצאה טובה בכדי להעביר את ההכרעה לגומלין בבלומפילד.

בושינסקי וגולדהאר נרגעו

במכבי תל אביב שמחו לשמוע היום על החלטת הנהלת ההתאחדות, שדחתה בשנה את השינוי התקנוני שהיא תכננה בנוגע לערבויות על חוזי שחקנים בבקרת התקציבים. כזכור, לפני מספר שבועות הודיעה ההתאחדות כי החל מהשנה יידרשו הקבוצות להפקיד ערבות מלאה עבור כל חוזה ארוך טווח ולא רק עבור השנה הראשונה שלו. מכבי, כידוע, החתימה השנה לא מעט חוזים ארוכי טווח, והמשמעות מבחינתם הייתה שגולדהאר היה צריך לשלם עוד מיליוני שקלים עבור הערבויות של החוזים של כל השחקנים לשנים הבאות.

יו"ר הקבוצה אביב בושינסק שמח על ההחלטה: "ההחלטה שהתקבלה היא ההחלטה הנכונה, זה תיקון נכון והגיוני לכך שהחליטו להכיל את החוק הזה החל מהעונה הבאה. כך כולם יוכלו להיערך בצורה הנכונה ביותר. זוהי החלטה שמהווה איזון ראוי, מעין שביל זהב בין רצונם של בעלים של קבוצות להשקיע בכדורגל הישראלי לבין הרצון של ההתאחודות לכדורגל להבטיח את עתידם הכלכלי של הקבוצות ושכר השחקנים".

עדכון ראשון: 11:30
עדכון אחרון: 19:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully