וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינייסטה נכנע: פברגאס יישאר השנה בארסנל

אלוף העולם מודה שהסיכוי שהקשר הקטלאני יחזור הקיץ לברצלונה נמוך. עם זאת, בספרד מדווחים שהוא סיכם במועדון

נראה שהפרשה אולי הכי ארוכה בקיץ הזה - של ססק פברגאס - עומדת בפני סיומה, כשנדמה כי הקשר הקטלאני יישאר בארסנל. לאחרונה נשמעו שחקני ברצלונה, שרוצים מאוד לראות את ססק בקבוצה, נחושים ומאמינים שהוא ישוב לבארסה, אלא שהסנונית הראשונה שמבשרת כי הוא עשוי להישאר בבירה האנגלית מגיעה בדמות דבריו של חברו אנדרס אינייסטה, שטען כי פברגאס יישאר כנראה באמירויות גם בעונה הבאה.

"ססק רוצה להיות איתנו בברצלונה, אבל הוא אמר לי שאוהדי ארסנל קרובים מאוד לליבו", חשף אינייסטה. "הוא שחקן מיוחד ואני מקווה שהוא יזכה באליפות עם ארסנל העונה באנגליה. מגיע לו לזכות בתואר עם הקבוצה, עבור כל המאמץ והרצון שלו. זה יהיה מצער אם הוא לא יזכה לקצור פירות על ההשקעה שלו.

"ראיתי את לאונל מסי מנצח לעתים משחקים עבורנו כשאנו לא היינו בכושר", הוסיף קשר נבחרת ספרד, שכבש את השער המכריע בגמר גביע העולם נגד הולנד, "וכך גם ססק יכול לעשות העונה עבור ארסנל. היא אמנם לא חזקה כמו צ'לסי, אבל הם דבקים בדרך שלהם ועל כך הם ראויים לפרס. זה יהיה נהדר אם פברגאס יניף שם תואר בעונתו האחרונה במועדון", חתם אינייסטה את דבריו ורמז כי כנראה פברגאס ישחק השנה בארסנל, אבל בעונה הבאה שוב תחדש בארסה את רצונה הבלתי מתפשר להשיבו הביתה.

חרף דבריו של אינייסטה, עיתון 'ספורט' הקטלאני מדווח כי פברגאס הגיע לסיכום עקרוני עם בארסה לתקופה של חמש שנים בה ישתכר כ-7 מיליון יורו לעונה. כמובן שהחוזה שהציעה בארסה לפברגאס תלוי בשחרורו של השחקן על ידי המועדון הלונדוני, כך שבמידה שססק ישוחרר, הרי שהחתימה על החוזה המוגמר היא עניין של רגעים ספורים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully