וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבורג: מלצר יפגוש בגמר את גולובב

האוסטרי ניצח 4:6, 2:6 את ספי וינסה לזכות בטורניר שלישי בקריירה מול הקזחי, שגבר 6:7, 4:6 על פלוריאן מאייר המקומי

יורגן מלצר עלה היום (שבת) לגמר טורניר המבורג (סך פרסים: מיליון יורו), מסבב ה-500 של ה-ATP, כשניצח 4:6, 2:6 את אנדראס ספי האיטלקי בחצי הגמר. האוסטרי בן ה-29, שמדורג 15 בעולם, השיג שבירה אחת במערכה הראשונה ושתיים בשנייה אחרי שעה ו-20 דקות בדרך לגמר שביעי בקריירה ואולי גם לזכייה שלישית ועלייה למקום ה-14 בעולם.

כדי להשלים את זה, יצטרך האוסטרי המצוין לנצח בגמר את אנדריי גולובב הקזחי, שגבר 6:7, 4:6 על פלוריאן מאייר הגרמני, אחרי שעה ו-42 דקות. לגולובב בן ה-23, שמדורג במקום ה-82 בעולם, זה יהיה גמר שני בקריירה וראשון מאז סנט פטרסבורג ב-2008. במידה וינצח בגמר, צפוי גולובב לרשום קפיצה מדהימה בדרוג העולמי - עד לסביבות המקום ה-36 בעולם.

בטורניר אטלנטה מסבב ה-250 עלה ג'ון אייזנר לגמר לאחר שניצח 3:6, 7:6, 3:6 את קווין אנדרסון מדרום אפריקה אחרי שעתיים וחצי. הנפיל האמריקני יפגוש בגמר את המנצח בין בלייק סטרודה האמריקני לאוליבייה סאחוס מהאיטי.

בתוך כך, נובאק דג'וקוביץ' הודיע שלא ישתתף באליפות לוס אנג'לס הפתוחה בשל סיבות אישיות, מה שיהפוך את אנדי מארי המדורג רביעי בעולם למדורג הבכיר בטורניר. טניסאי נוסף שייעדר מהתחרות הוא ראדק סטפאנק הצ'כי, שזכה בתואר בשנת 2007. "ממש מאכזב ששחקנים כמו דג'וקוביץ' וסטאפנק לא ישחקו", אמר מנהל התחרות בוב קריימר, "ציפינו לבואו של דג'וקוביץ' כדי שיערוך את הופעת הבכורה שלו כאן, אבל אנחנו מאושרים שלפחות אנדי מארי ישתתף בתחרות".

סם קוורי האמריקני, שזכה בתואר בשנה שעברה, מדורג שני בתחרות, בעוד מרכוס בגדאטיס הקפריסאי ידורג שלישי ופליסיאנו לופז הספרדי רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully