וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: נירנברג ואלמוג כהן הפסידו לאיינדהובן

הקשר שיחק 61 דקות בהרכב קבוצתו, שנוצחה 1:0. ילדי ליברפול הפסידו לקייזרסלאטורן, יובנטוס ניצחה את ליון

שלושה שבועות לפני משחקה הראשון בעונת הקאמבק לבונדסליגה, נירנברג רשמה הערב (שבת) הפסד 1:0 במשחק הכנה מול פ.ס.וו איינדהובן. דיטר הקינג, מאמנה של נירנברג, פתח בשיטת 4-2-3-1, כשאחד משני הקשרים האחוריים היה אלמוג כהן, שהציג 61 דקות טובות.

לצידו של הישראלי תופקד טימי סימונס, עבורו היה זה משחק פיקנטי מול קבוצתו לשעבר. ההולנדים היו טובים יותר ובדקה ה-48 מימשו את עליונותים כששחקן הרכש מאלקמאר, ג'רמיין לנס, בישל לשבדי אולה טויבונן. נירנברג לא הייתה קרובה להשיג את השוויון, כשמנגד העניק פרד רוטן בכורה באיינדהובן לחלוץ מרכוס ברג ולברזילאי מרסלו.

גם בורוסיה מנשנגלאדבך ערכה משחק הכנה מול יריבה הולנדית, כשניצחה 1:2 את ונלו. חואן אראנגו בבעיטה חופשית (25) וקרים מטמור (83) הבקיעו את השערים לזכות גלאדבך, שניצחה בפעם הרביעית מבין ששת משחקי האימון שלה. גל אלברמן לא נכלל בסגל של גלאדבך ובקבוצה מקווים למצוא לו פתרון ולהעבירו.

בורוסיה דורטמונד התארחה באצטדיונה של מינכן 1860 לציון 150 שנות קיומו של המועדון ממינכן, וסיימה עימה ב-1:1. אנטוניו דה סילבה הבקיע את שער השוויון של דורטמונד בדקה ה-83. רומא לא התקשתה לגבור 1:4 על ואקר טירול האוסטרית. פרנצ'סקו טוטי (19), אדריאנו (78), ז'רמי מנז (85) וסטפנו אוקאקה-צ'וקה (90) הבקיעו לזכות הג'אלורוסי.

הפסדים לליברפול ואסטון וילה, ניצחון ליובנטוס

ליברפול ביקרה במגרשה של קייזרסלאוטרן, עולה חדשה נוספת לבונדסליגה, והפסידה לה 1:0 לעיני 22 אלף צופים. רוי הודג'סון העניק הופעת בכורה למילאן יובאנוביץ' בהרכב ליברפול, שכלל בעיקר שחקני נוער. הפולני איליאן מיקנסקי הבקיע את שער הניצחון לזכות קייזרסלאוטרן בדקה ה-31.

אברטון, לעומת זאת, הסתדרה במשחק הידידות שלה, עם 0:3 חלק על פרסטון שהעלה את מאזנה ל-4 מ-4 בתקופת ההכנה. חלוץ הרכש מלידס, ג'רמיין בקפורד, הבקיע צמד ולואיס סאהה הוסיף אחד.

בלקפול, עדיין ללא דקל קינן, גברה 1:2 על לייטון אוריינט. פרנסיס ג'פרס, חלוץ ארסנל ואברטון לשעבר, המשיך להיבחן בשורות הסיסיידרס וכבש את השער הראשון. לייטון אוריינט מצאה את השוויון, אבל איאן אווט נגח לרשת בדקת הסיום אחרי כדור חופשי של צ'רלי אדם לקורה.

אסטון וילה רשמה הפסד 2:1 מביך מול בוהמיינס האירית. ג'ון קארו רק השווה זמנית עבור הקבוצה של מרטין אוניל, שעשויה לאבד בימים הקרובים את הקשר ג'יימס מילנר. גם העולה החדשה ניוקאסל הפסידה במשחק ידידות, 2:1 מול נוריץ'. שולה אמאובי רק השווה זמנית (49).

יובנטוס, שמתכוננת למשחק מול שמרוק רוברס בליגה האירופית, ניצחה את ליון 1:2 במשחק אימון. הצרפתים עלו ליתרון בדקה ה-22 מפנדלא של אדרסון, אבל אחרי הרחקתו של עלי סיסוקו איזן אלסנדרו דל פיירו בפנדל משלו בדקה ה-39, וסימונה פפה כבש את שער הניצחון בדקה ה-75.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully