וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולו טורה: "מאמין שנזכה באליפות"

קפטן מנצ'סטר סיטי, אליו חבר אחיו הקיץ, נשמע אופטימי במיוחד: קולארוב הצטרף לקבוצה תמורת 19 מיליון ליש"ט

בלם מנצ'סטר סיטי קולו טורה מאמין שהתכולים יכולים לזכות באליפות אנגליה העונה, עם קצת עזרה מאחיו יאיא שעבר מברצלונה בתחילת החודש תמורת 24 מיליון ליש"ט. "אחי היה מוכן להגיע לאנגליה והוא יודע שמנצ'סטר סיטי זה המקום הנכון להגיע אליו כרגע", אמר קולו, "יש כאן ציפיות גדולות ואנשים רוצים שהמועדון יגיע לטופ. אם נצליח לעשות את זה, אז יזכרו אותנו להרבה זמן. אני חושב שבגלל זה הוא הגיע לכאן". קולו תיאר גם את ההבדלים בין השניים: "הוא שונה ממני, הוא בחור ממש רגוע, אבל על המגרש הוא מדהים".

יאיא עצמו הביע את האמביציה שלו להפוך את הסיטי לגורם משמעותי באירופה. "זו הייתה שאיפה שלי כבר הרבה זמן - להגיע לפרמיירליג", אמר יאיא, "הגעתי כדי לעזור למועדון להשתפר ואני רוצה להמשיך את הקריירה שלי ברמה הכי גבוהה. סיטי הוא מועדון נפלא ואני בר מזל לשחק בליגה האנגלית".

קפטן הסיטי, קולו, התייחס לשאיפות של הקבוצה לקראת העונה הקרובה. "עם כל השחקנים שיש לנו, אני חושב שאנחנו צריכים ללכת על האליפות. הגיעו לכאן כמה שחקנים מצוינים. בעונה שעברה היינו טובים, אבל עכשיו התחזקנו ואני חושב שנזכה באליפות".

אחרי דויד סילבה, יאיא טורה וג'רום בואטנג, הודיעה היום (שבת) מנצ'סטר סיטי כי החתימה גם את מגן לאציו אלכסנדר קולארוב. הסרבי בן ה-24 קיבל רישיון עבודה ועבר בדיקות רפואיות, אך לא יצטרף למחנה האימון של התכולים בניו יורק. התקשורת הבריטית דיווחה כי קולארוב חתם לחמש עונות בסיטי ועזב את לאציו תמורת סכום של 19 מיליון ליש"ט. נכון לעכשיו, הוציאה מנצ'סטר סיטי 75 מיליון ליש"ט הקיץ, והיד עוד נטויה.

"צפיתי בו הרבה מאז 2007 (אז הצטרף ללאציו) וגם הסקאוטים של מנצ'סטר סיטי", אמר מנג'ר הקבוצה רוברטו מאנצ'יני, "היכולות ההתקפיות שלו מאוד טובות, הוא מהיר ויכול לבעוט חזק ובצורה מאוד מדויקת. כמו כן, יש לו את היכולת לשחק בכמה עמדות והוא טוב מאוד גם בקישור. יש לו עדיין קריירה בינלאומית גדולה לפניו". המנג'ר האיטלקי הכחיש שצירופו של קולארוב מסמן את סוף דרכו של ווין ברידג'. "אני רוצה שני שחקנים ברמה הכי גבוהה בכל עמדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully