וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקרייב: "כשתגיע הצעה טובה, אשדוד תשחרר אותי"

24.7.2010 / 16:11

החלוץ הכחיש את האפשרות שיעבור לצסק"א סופיה: "אם הייתי חוזר לבולגריה, זה היה ללבסקי". על גרגורי: "נהנה לעבוד איתו"

בימים האחרונים עלתה אפשרות בבולגריה על חזרתו של דימיטאר מקרייב למדינה, כמועמד לצסק"א סופיה. חלוצה של מ.ס. אשדוד התראיין לאתר 'נובספורט' והבהיר כי כרגע הוא נשאר בישראל. "קראתי באינטרנט על כל הנושא עם צסק"א, אבל אם הייתי רוצה לשחק בבולגריה הייתי חותם בלבסקי", אמר מקרייב. "יש לי חוזה לשנתיים נוספות באשדוד והסכם עם הנשיא שכשתגיע הצעה טובה הוא ישחרר אותי. הכסף לא יהווה מכשול".

מקרייב התייחס למצבו באשדוד: "התרגלתי לישראל ואין לי שום בעיות. אני באשדוד כבר שנתיים וחצי וכבשתי כמעט 40 שערים רק בליגה. יש כאן אקדמיה חדשה והליגה טובה, אני יודע שלא טעיתי כשהגעתי לאשדוד". מקרייב גם הכחיש כל עימות עם המאמן החדש ג'ון גרגורי: "איך יהיו לי בעיות איתו אם הוא רק כמה שבועות במועדון? אני מאוד נהנה לעבוד איתו, יש לו שיטות עבודה אנגליות ואני שמח שניתנה לי ההזדמנות להתאמן תחתיו".

מ.ס. אשדוד, שנמצאת במחנה האימונים באוסטריה תערוך הערב (שבת) משחק אימון נגד אלקי לרנקה הקפריסאית, קבוצתו של חיים מגרלשווילי. המאמן ג'ון גרגורי ממשיך לבחון את הקשר ההולנדי סבסטיאן סטור ואת החלוץ הצעיר פטריק דופלה. כמו כן הגיעו למבחנים גם החלוץ הקנייתי פטריק אמוביה וחלוץ נ.ק. זאגרב הקרואטי ניקולה גאקשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully