וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריירה לא ישחק במשחק הראשון מול מכבי ת"א

הרכש הספרדי טרם ערך אימון עם אולימפיאקוס ולא נרשם לקראת חמישי, אך מאמין שישחק בגומלין. המו"מ עם גאלאס פוצץ

ביום חמישי הקרוב תארח אולימפיאקוס באתונה את מכבי תל אביב במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הקבוצה היוונית תצטרך להסתדר ללא קהל בעקבות עונש שהוטל עליה מאופ"א, ובנוסף גם ללא שחקן הרכש אלברט ריירה, שהגיע מליברפול וטרם נרשם. על פי חוקי אופ"א, לקבוצה יש אפשרות לצרף את שמו עד 24 שעות לפני כל אחד משני המשחקים בסיבוב המוקדמות השלישי.

אולימפיאקוס העבירה לאופ"א את רשימת 23 השחקנים, בתוכה נכללו דניס רומדאל ואריאל איבגאסה שהצטרפו מספר ימים לפני ריירה. הקשר הספרדי, מצידו, יודע שכרגע אינו בכושר משחק מתאים, אך מצפה לערוך בכורה בגומלין. "אני זקוק למספר אימונים ואז אוכל לעמוד לרשות המאמן", הסביר ריירה, שבינתיים המריא בחזרה לאנגליה לסידורים אחרונים וישוב ליוון רק ביום שלישי. "אני מאמין שאוכל לשחק בישראל".

בינתיים, אולימפיאקוס ממשיכה לחפש שחקני חיזוק נוספים. על פי דיווחים ביוון ובאיטליה, הקבוצה העבירה הצעה בסך שישה מיליון יורו לרומא, כדי לצרף את הברזילאי ז'וליו באפטיסטה. כזכור, גם ג'נארו גאטוסו האיטלקי כבר הביע את רצונו לעבור ממילאן לאולימפיאקוס.

אולימפיאקוס ניסתה גם להביא לקבוצה את הבלם הצרפתי הוותיק וויליאם גאלאס, 32, אלא שהסיכום עימו עלה על שרטון עקב דרישות השכר הגבוהות שלו. שחקן ארסנל לשעבר נשאר לעת עתה שחקן חופשי ויחפש קבוצה אחרת שתקלוט אותו, אלא שכרגע ההצעות לא מציפות אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully