וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו מנזס יאמן את נבחרת ברזיל

מאמן קורינתיאנס הסכים להצעת ההתאחדות ויהיה המאמן הבא של הסלסאו. ”למען כל ברזיל, הסכמתי להצעה”, הודיע במסע"ת

מאנו מנזס הוא מאמן נבחרת ברזיל החדש. היום (שבת) כינס המאמן מסיבת עיתונאים בה הודיע: "למען כל ברזיל, החלטתי לקבל את ההצעה. למען כל ברזיל, החלטתי לקבל את ההצעה. קיבלתי את ההצעה עם סיפוק וגאווה". מנזס, בן 48, אימן בגרמיו בין 2005 ל-2007 ומאמן מאז 2008 את קורינתיאנס, אותה הוביל ב-2009 לאליפות הפאוליסטה וזכייה בגביע. מנזס היה בעברו מגן בקבוצת גוואראני דה ואנאסיו איירס במהלך שנות ה-70 וה-80. לאחר פרישתו היה מאמן כושר ובארפיל 2005 מונה למאמן גרמיו.

"רוב המאמנים הברזילאים היו מוכנים להתחלף איתי עכשיו. זה תפקיד מאוד חשוב, ותמיד חלמתי להגיע לאמן את הנבחרת ביום מן הימים. זה הגיע מוקדם ממה שציפיתי", אמר מנזס, שיוצג ביום שני הקרוב. הופעת הבכורה של מנזס תערך במשחק ידידות של ברזיל מול ארצות הברית ב-10 באוגוסט. מנזס לא נעלב מהעובדה שהיה האופציה השניה. "אני מאוד גאה מפני שיש לנו 30, 40, 50 מאמנים מצוינים בברזיל. אם אני שני, אז כנראה שאני במקום מאוד טוב. אני משוכנע שיש עוד הרבה מאמנים טובים ברשימה הזו ואני לא אתלונן על זה שלא הייתי בחירה ראשונה, גם שנייה היא מספיק טובה בשבילי".

כזכור, בברזיל סערו הרוחות בעקבות מינוי המאמן לנבחרת הלאומית. מוריסי רמאליו, מאמנה של פלומיננזה, כבר הוכתר למאמנה החדש של נבחרת הסלסאו. כך על פי דיווחים בתקשורת הברזילאית וברשת ESPN, אולם קבוצתו פלומיננזה הערימה קשיים ולא הסכימה לשחררו, ולכן מועמדותו ירדה מן הפרק.

רמאליו בן ה-54 נפגש ביום שישי עם נשיא ההתאחדות ריקרדו טשיירה וקיבל הצעה להוביל את הנבחרת בארבע השנים הקרובות עד למונדיאל שייערך בברזיל. רמאליו, שנמצא תחת חוזה בפלומיננזה, טען כי הוא צריך לשוחח עם ראשי המועדון לפני שישיב רשמית להצעה. בברזיל העריכו כי ההודעה הרשמית על המינוי היא רק עניין של זמן, עד שפלומיננזה הודיעה כי היא מתנגדת וחרצה את גורלו של רמאליו.

בשלב הזה פעל נשיא ההתאחדות ריקרדו טשיירה במהירות והודיע כי המועמד החדש לאימון הנבחרת הוא מאנו מנזס, שאימן את קורינתיאנס. "דיברתי עם הרבה אנשים ועקבתי אחרי הרבה מועמדים וזה התנקז לשלושה שמות", אמר טשיירה. "מה שקבע את הבחירה זה ההבנה שנבחרת ברזיל חייבת שינוי, שכבר החל, ומאנו מנזס אמור לעמוד על הקווים כמאמן במשחק הידידות נגד ארצות הברית ב-10 באוגוסט".

עדכון ראשון: 12:39

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully