וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרבאליו חולם על איחוד עם מוריניו

בלם צ'לסי מפנטז על מעבר לריאל מדריד של מאמנו לשעבר: "מוכן להגיע לשם בשחיה או בריצה". די סטפאנו אושפז בביה"ח

הכישלון בצירופו של מייקון לעמדת המגן הימני בריאל מדריד, גרם לענקית הספרדית לעבור לתוכנית ב', לפיה סרחיו ראמוס יישאר בתפקיד המגן והקבוצה תחפש חיזוק משמעותי במרכז ההגנה. שמותיהם של נמניה וידיץ', טיאגו סילבה, ברונו אלבש ודויד לואיז כבר עלו, ועכשיו יש גם מועמד מטעם עצמו - ריקרדו קרבאליו, שמפנטז על איחוד עם ז'וזה מוריניו והיה אחת המטרות המרכזיות של הנשיא פלורנטינו פרז עוד ב-2004.

הבלם הפורטוגלי בן ה-32 שיחק אצל מוריניו בפורטו ובצ'לסי וזכה יחד איתו ב-13 תארים. בעונה שעברה רצה המיוחד לצרפו לאינטר, אך בסופו של דבר נשאר קרבאליו בצ'לסי וזכה עימה בדאבל. "אם הייתה אפשרות להצטרף לריאל מדריד, הייתי מגיע לשם עכשיו בשחיה או בריצה", הודה קרבאליו בראיון ל'אס' הספרדי. "זה יהיה חלום לשחק בריאל, שזה לטעמי המועדון הטוב בעולם, ולשחק שוב אצל המאמן הגדול בהיסטוריה של הכדורגל".

קרבאליו הבהיר עד כמה הוא קשור למוריניו, כשאמר: "חוויתי איתו שתי תקופות נפלאות בפורטו וצ'לסי. לקבל את האפשרות לזכות בליגה האלופות איתו ועם ריאל מדריד יהיה דבר אדיר". כרגע לא נראה שצ'לסי תהיה מוכנה לוותר על הבלם, במיוחד כשאלכס הברזילאי פצוע וצפוי להחמיץ את פתיחת העונה, אם כי באנגליה טוענים כי הצעה של שישה מיליון יורו עשויה להוציא את העסקה אל הפועל.

אלפרדו די סטפאנו עבר אירוע לב

אלפרדו די סטפאנו, נשיא הכבוד של ריאל מדריד ואחד מגדולי שחקני הכדורגל בכל הזמנים, אושפז בלילה שבין שישי לשבת בבית חולים במדריד לאחר שסבל, לפי דיווח ב"מארקה", מאירוע לב. בעיתון הספרדי נכתב כי די סטפאנו סבל ככל הנראה מאי ספיקת לב.

הרופאים החליטו לאשפז את די סטפאנו תחת השגחה, זאת לאור ההיסטוריה הרפואית שלו. לפני כשבוע התגלה זיהום בגופו והוא אושפז וטופל. די סטפאנו חגג בתחילת החודש 84 שנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully