וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פו ג'טר חתם בסקרמנטו קינגס

גארד הפועל ירושלים בעונה שעברה הצטרף לקבוצתו של עמרי כספי, שהעבירה לשורותיה גם את הסווינגמן אנטואן רייט

עמרי כספי לא יהיה היחיד בסקרמנטו קינגס ששיחק בליגה הישראלית, לאחר שהקבוצה מקליפורניה החתימה הלילה (בין שישי לשבת) את גארד הפועל ירושלים בעונה שעברה, פו ג'טר. בנוסף, צירפו הקינגס את הסווינגמן אנטואן רייט. הקבוצה לא חשפה את פרטי העסקה של שני השחקנים החופשיים שזה עתה הפכו חלק ממנה.

ג'טר (1.79 מ', 27) שיחק בארבע השנים האחרונות באוקראינה וספרד, לפני שנחת במלחה. הגארד, שהיה מהבולטים בשורות ירושלים בעונה שעברה, שיחק במדי קליבלנד בליגת הקיץ ששוחקה החודש, קלע בשורותיה ממוצע של 14.8 נקודות למשחק והרשים את אנשי סקרמנטו. בעונה שעברה רשם ג'טר 10.9 נקודות, 1.6 אסיסטים ו-0.9 חטיפות ב-17 משחקי הליגה ששיחק עבור ירושלים.

עבור רייט (2.01 מטר, 26) זאת תהיה העונה השישית ב-NBA. רייט מחזיק בממוצע של 5.6 נקודות, ו-2.3 ריבאונדים ב-290 המשחקים ששיחק בליגת הכדורסל הטובה בעולם. רייט שיחק בעבר בניו ג'רזי, דאלאס וטורונטו, כשבעונה שעברה רשם ממוצע של 6.5 נקודות ו-2.8 ריבאונדים למשחק עבור הראפטורס.

* קובי בריאנט עבר בהצלחה את הניתוח בברכו, ויחל בשיקום והחלמה לקראת מחנה האימנוים של לוס אנג'לס לייקרס שייפתח בספטמבר. "בריאנט משתקם ויהיה לו זמן לחזור לפעילות מלאה עם תחילת מחנה האימון ב-25 בספטמבר", נאמר בהודעה הרשמית ששחררה האלופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully