וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: צ'לסי הפסידה לאייאקס 3:1, ספורטינג גברה על סיטי

הבלוז, ללא בניון הפצוע, שיתפו ילד בן 15 ונכנעו להולנדים הסיטיזנס הפסידו 0:2 לפורטוגלים. ווסטהאם - פנאתינייקוס 0:1

ללא יוסי בניון הפצוע, שנמצא בספק לפתיחת העונה, ספגה צ'לסי ביום שישי הפסד 3:1 במשחק הכנה מול אייאקס באמסטרדם. הבלוז, שעלולים לפתוח את העונה גם ללא דידייה דרוגבה שסובל מפציעה במפשעה, עלו בהרכב צעיר מאוד שכלל שחקנים רבים מקבוצת הנוער מחוזקים בג'ון אובי מיקל ומייקל אסיין. כבר לאחר שש דקות נגח הבלם ההולנדי ג'פרי בומה לשערו הוא והעלה את אייאקס ליתרון 0:1. דניאל סטארידג' איזן עבור הבלוז בבעיטה יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-25, אך השער הזה החזיק מעמד דקה אחת בלבד.

טעות איומה של השוער רוס טרנבול, שיצא משערו וכשל להרחיק כדור פשוט, סידרה שער קל במיוחד לסים דה יונג. טרנבול, כזכור, הוא זה שאמור לפתוח את העונה כשוער הראשון של צ'לסי בעקבות הפציעה של פטר צ'ך. המחליף הדרום קוריאני ג'ון-היון סוק חתם את התוצאה הסופית בדקה ה-90. במחצית השנייה המשיך קרלו אנצ'לוטי להעניק דקות משחק לילדים שלו ואף שיתף את נת'ניאל צ'לובה, בן 15.5 בסך הכל.

על פי דיווחים, צ'לסי קרובה להחתים את קשר נבחרת ברזיל, ראמירס, תמורת 20 מיליון ליש"ט שישולמו לבנפיקה. מקורב לשחקן בן ה-23 טען כי הוא מתכוון להעדיף את הצעת הבלוז על פני זו של מנצ'סטר סיטי וכי העסקה תושלם בימים הקרובים. אנצ'לוטי רואה בראמירס מחליף פוטנציאלי למיכאל באלאק, שעזב ללברקוזן לאחר שסיים את חוזהו.

בהמשך הלילה שבין שישי לשבת שיחקה מנצ'סטר סיטי נגד ספורטינג ליסבון, במשחק הכנה שנערך באיצטדיון של ניו יורק רד בולס בארצות הברית. בסגל מנצ'סטר סיטי הרבה מאוד כוכבים, שחלקם הצטרף לאחרונה לשורות הקבוצה, אולם המאמן רוברטו מאנצ'יני עלה למשחק ההכנה נגד ספורטינג ליסבון עם מרבית שחקני הספסל. הפורטוגלים ניצחו את סיטי 0:2 ברד-בול ארינה, כשמהרכב הקבוצה האנגלית נעדרים עמנואל אדבאיור, קרלוס טבז, גארת' בארי, קולו טורה, וההחתמות הטריות של הקיץ דויד סילבה, יא יא טורה וג'רום פואטנג.

נגיחה מצוינת של יאניק דיאלו בדקה ה-23 העניקה לספורטינג יתרון 0:1, ושש לפני הירידה למחצית הכפילו הפורטוגלים את יתרונם לאחר שדיאלו השלים צמד כשלא התבלבל מול שוער סיטי ג'ו הארט. ביום ראשון תתמודד סיטי נגד ניו יורק רד בולס של תיירי הנרי.

בתוך כך, "טלגרף" הבריטי מפרסם כי סיטי הציעה 24 מיליון ליש"ט תמורת שחקנה של אסטון וילה, ג'יימס מילנר. בסיטי הבהירו למועדון מבירמינגהאם כי זו התעצם האחרונה עבור הקשר בן ה-24. לפי הפרסומים באנגליה, וילה דורשת 30 מיליון ליש"ט עבור מכירתו.

* ווסטהאם ואברהם גרנט ממשיכים לעשות חיל במשחקי ההכנה והערב גברו הפטישים 0:1 על פנאתינייקוס במשחק שנערך בגרמניה. תומאס היצלספרגר, שחקן הרכש היחיד שפתח בהרכב של גרנט, כבש את שער הניצחון בבעיטה חופשית בדקה ה-42. גרנט ממשיך לשמור על מאזן מושלם במשחקי האימון אחרי 1:2 על פיטרבורו ו-0:2 על בורוסיה מנשנגלאדבך.

עדכון ראשון: 21:02, 23/07/10
עדכון אחרון: 10:50, 24/07/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully