וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריסי רמאליו צפוי לאמן את נבחרת ברזיל

מאמן פלומיננזה נפגש עם נשיא ההתאחדות וקיבל הצעה רשמית להדריך את הסלסאו: "מי לא רוצה לאמן את נבחרת ברזיל?"

מוריסי רמאליו, מאמנה של פלומיננזה, יהיה מאמנה החדש של נבחרת ברזיל. כך על פי דיווחים בתקשורת הברזילאית וברשת ESPN. רמאליו בן ה-54 נפגש היום (שישי) עם נשיא ההתאחדות ריקרדו טשיירה וקיבל הצעה להוביל את הנבחרת בארבע השנים הקרובות עד למונדיאל שייערך בברזיל. רמאליו, שנמצא תחת חוזה בפלומיננזה, טען כי הוא צריך לשוחח עם ראשי המועדון לפני שישיב רשמית להצעה. למרות זאת, בברזיל מעריכים כי ההודעה הרשמית על המינוי היא רק עניין של זמן.

רמאליו וטשיירה נפגשו במגרש גולף שם הבהיר הנשיא למאמן כי הוא נבחר להוביל את הסלסאו. על פי דיווחים, רמאליו הסכים עקרונית, אך ביקש לשוחח עם ראשי פלומיננזה, שצריכים לשחרר אותו מחוזהו. בברזיל מעריכים כי הקבוצה תבקש שרמאליו ידריך אותה במקביל עד סיום העונה בחודש דצמבר. "מי לא רוצה לאמן את נבחרת ברזיל?", אמר רמאליו לכתבים כשיצא מהפגישה. לאחר מכן הוציא הודעה רשמית בה טען: "שום דבר לא סגור, אני תחת חוזה בפלומיננזה".

כזכור, המאמן הקודם דונגה סיים את תפקידו ימים ספורים לאחר שהסלסאו הודחו ברבע גמר המונדיאל. השבוע פורסם בברזיל כי מנו מנזס יקבל את התפקיד, אך בסופו של דבר הפור נפל על רמאליו, שהקדים מועמדים כמו פליפה סקולארי ולאונרדו.

רמאליו, 54, שיחק בסאו פאולו ובפואבלה המקסיקנית, שגם הייתה הקבוצה בה החל את קריירת האימון שלו ב-1993. בהמשך הדריך מספר רב של קבוצות ברזילאיות וגם עבד תקופה קצרה בסין. הישג השיא שלו כמאמן הוא שלוש אליפויות רצופות עם סאו פאולו בין השנים 2006-2008. בחודש פברואר פוטר מתפקידו בפלמייראס (סקולארי החליף אותו) וכעבור חודשיים מונה למאמן פלומיננזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully