וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הפועל אוסישקין חזרה להיות הפועל תל אביב

קבוצת האוהדים קיימה הצבעה, ובסיומה החליטה להחליף את שמה. רמי כהן: "לעולם לא נשכח את אוסישקין כסמל למאבק"

קבוצת האוהדים הפועל אוסישקין שינתה הערב (שישי) באופן רשמי את שמה, ותישא מעתה והלאה את השם הפועל תל אביב. כזכור, עמותת הפועל אוסישקין קמה בקיץ 2007 עם הריסתו של אולם אוסישקין, והחלה לשחק בליגה א'. בשנים האחרונות עלתה הקבוצה ליגות פעם אחר פעם, כאשר את העונה הקרובה היא תבלה בליגה הלאומית.

לפני מספר חודשים קיבלה העמותה את הזכות להשתמש בשם הפועל תל אביב, בעוד השבוע הצביעו חברי העמותה בעד שתי אלטרנטיבות לשם הקבוצה - הפועל תל אביב או הפועל אוסישקין תל אביב. לאחר ספירת קולות ההצבעה הוחלט כי שם הקבוצה יהיה מעתה הפועל תל אביב. מתוך 439 חברים שהצביעו על בחירת השם 315 בחרו בהפועל תל אביב לעומת 124 שבחרו בשם הפועל אוסישקין תל אביב.

יו"ר עמותת הפועל אוסישקין תל אביב, רמי כהן, אמר אחרי המהלך: "זה היה מתבקש. אין שם אחר להפועל תל אביב מלבד הפועל תל אביב. נשיאת השם מגדילה את המחויבות והאחריות שלנו כאוהדים. לעולם לא נשכח את אוסישקין כבית וכסמל למאבק אבל הגיע הזמן לעשות את קפיצת המדרגה".

אורי שלף, המנהל המקצועי וממייסדי הקבוצה, הוסיף: "זוהי המטרה לשמה הוקמה הקבוצה והעמותה, זהו יום חג לכל האוהדים של הפועל תל אביב. מרגש מאוד שביום השנה להריסת אולם אוסישקין אנחנו מקבלים חזרה את הקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully