וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: כל שחקני הסגל למונדיאל הושעו

לדרישת המאמן החדש לורן בלאן, כל 23 שחקני הסגל למונדיאל הושעו ממשחק הידידות בנורבגיה בשל התנהגותם המבישה

לורן בלאן, בעל הבית החדש בנבחרת צרפת, החליט שלא לעבור בשתיקה על עבירות המשמעת של שחקני הנבחרת במונדיאל. ההתאחדות הצרפתית הודיעה היום (שישי) רשמית כי כל 23 השחקנים שנכללו בסגל לדרום אפריקה הושעו על ידי בלאן ממשחק הידידות נגד נורבגיה שיתקיים ב-11 באוגוסט באוסלו. המשמעות - בלאן יזמן סגל חדש לחלוטין לקראת המשחק, שיהווה הכנה לקמפיין מוקדמות יורו 2012 בספטמבר.

כזכור, שחקני הטריקולור פתחו בשביתה והחרימו את אחד האימונים במהלך טורניר גביע העולם. זאת, במחאה על התנהלות ההתאחדות והשעייתו של ניקולא אנלקה, שנשלח הביתה לאחר שקילל את המאמן ריימונד דומנק. ההתנהגות המבישה של שחקני צרפת וההדחה בשלב הבתים גררה גל ביקורות והובילה גם להתפטרותו של יו"ר ההתאחדות ז'אן פייר אסקלה.

בלאן, שמונה לתפקיד עוד לפני המונדיאל, החליט שלא לעבור על כך בשתיקה. בפגישה עם ראשי ההתאחדות הוא דרש להעניש את כל 23 שחקני הסגל וקיבל אישור להשעותם ממשחק הידידות בנורבגיה. על פי דיווח ב"פראנס פוטובול", המאמן החדש שדרוש צעד משמעתי דרסטי על מנת להחזיר את הנבחרת לתלם לפני פתיחת הקמפיין.

בהודעה רשמית שפרסמה ההתאחדות הצרפתית, נכתב כי בלאן יפרסם סגל חדש בחמישי באוגוסט. כעת, ניתן לראות כמה זמן יהיה מוכן בלאן להסתדר בלי הכוכבים הגדולים של הכדורגל הצרפתי שנטלו חלק במונדיאל ביניהם: פרנק ריברי, פלורן מאלודה, פטריס אברה ואנלקה עצמו. מי שלא הושפע מההשעיה הוא תיירי הנרי, שכידוע כבר הודיע על פרישה מהנבחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully