וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובת בית"ר ירושלים לכתבה

"בניגוד למה שרשום בכתבה, עבור מחנה האימונים בגרמניה כן שילמנו כסף והוא לא היה בחינם כמו שמצוין בכתבה וכפי שאומר אותו גורם שספק אם בכלל קשור לקבוצה בדרך כזאת או אחרת.

"בנוגע למתקן האימונים הרעוע כפי שמצוין בכתבה הרי שהדברים רחוקים מהמציאות. הקבוצה השתכנה בבית מלון 4 כוכבים במקום האידיאלי ביותר לקיום מחנות אימונים ומלבד היומיים הראשונים שהיו חמים וללא מזגנים, יתר הימים עברו בצורה חלקה וללא תלונות כשהטמפרטורות החל מיומו השני של המחנה עמדו על 26 מעלות, כך שהטענות על שרב מנותקות מהיסוד והם פרי דמיונם היצירתי של הכתב שכלל לא מכיר את האזור ולא ביקר במחנה האימונים.

"לגבי מגרש האימונים, החל מיומו השני של המחנה המשטח היה ראוי לאימונים והראייה לכך היא שבשבוע הקרוב תגיע להתאמן על אותו משטח קבוצת סאט פאולי מהליגה הראשונה בגרמניה והיא אף תקיים משחק אימון מול קבוצת יוטין 08, קבוצה אותה ניצחנו 0-5 וששיחקה אשתקד מול הפועל באר-שבע.

"לגבי "שלושת ימי הבילוי בברלין" הרי שגם כאן אין אמת. הקבוצה הגיעה לברלין ביום שני בלילה ושהתה בבירה הגרמנית 48 שעות. מחצית מזמן זה לא התאמנה הקבוצה בגלל צום תשעה באב ותוך כדי התחשבות בשחקנים שצמו. ביום רביעי יום לאחר שהצום הסתיים ערכה הקבוצה אימון מלא לפני החזרה לישראל. לשחקנים ניתן 8 שעות חופשיות בלבד בכל השהות בברלין ועוד 4 שעות חופשיות במאלנטה, כך שהטענות על שופינג ובילויים מנותקות גם הם מהמציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully