וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "כספי ובלות'נטאל השתלבו מהר במשחק הקבוצתי"

23.7.2010 / 14:23

מאמן הנבחרת החמיא לצמד כוכביו אחרי הניצחון הקל על בלגיה, אך לא יצא מגדרו: "הרבע השלישי לא היה טוב. מרוצה מההגנה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

נבחרת ישראל הציגה היום (שישי) את משחקה הטוב ביותר עד כה במסגרת משחקי ההכנה לקראת מוקדמות אליפות אירופה, כשהביסה בהדר יוסף 55:79 את בלגיה החלשה. הנבחרת של אריק שיבק הציגה יכולת מצוינת במחצית הראשונה וכבר עלתה ליתרון 16:42 עם הירידה לחדרי ההלבשה. הבלגים אמנם הצליחו לצמק ברבע השלישי עם ריצה משלהם, אך לא יותר. נקודת האור העיקרית מבחינת הנבחרת היום היתה עמרי כספי, שבמשחקו הראשון במדים הלאומיים מזה קרוב לשנתיים הצטיין עם 24 נקודות ו-6 ריבאונדים.

שיבק: "יכולים להיות די מרוצים"

"פתחנו את המשחק היום יוצא מן הכלל בשני חלקי המגרש ודי טבעי שאחר כך תהיה קצת ירידה", אמר מאמן הנבחרת, אריק שיבק, בהתייחסו לרבע השלישי החלש של שחקניו. "מכניסים שחקנים וזה פוגע בשטף. הרבע השלישי לא היה טוב, נדבר עם השחקנים על זה".

עם זאת, שיבק דיבר גם על הדברים החיוביים שראה משחקניו היום, ואמר: "הייתי מאוד מרוצה מההגנה ובכלל מכל סוגי ההגנות שהצגנו. חיפינו טוב מאוד אחד על השני, אנחנו יכולים להיות די מרוצים. הבלגים חסרים שני שחקנים מאוד מרכזיים, הרוול ובגין, והם יהיו בטורניר בשבוע הבא, כשאז הם ייראו יותר טוב". בנוגע למצטיין על הפרקט, עמרי כספי, אמר מאמן הנבחרת: "בסך הכל אני חושב שגם עמרי וגם דייויד בלות'נטאל השתלבו מהר מאוד במשחק הקבוצתי".

מנגד, מאמן הבלגים, אדי קסטלס, אמר בסיום: ""אין הרבה מה להגיד על המשחק. הרבע הראשון לא היה טוב, אולי הסיבוב שעשינו על החוף בבוקר השפיע על השחקנים והם לא חזרו משם. אלה היו דקות קשות כי היינו בלי שחקן פנים, וקשה להתמודד מול ישראל באופן הזה". על נבחרת ישראל הוסיף קסטלס: "אני יודע שיש הרבה לחץ על המאמן, ואני לא רוצה להוסיף על זה הרבה, אך כשיש שחקנים כמו ליאור אליהו, עמרי כספי ויותם הלפרין אתה צריך לכוון גבוה ולראות איך זה ייעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully