וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולוויי: "אני מאושר שקינן איתנו"

מנג'ר בלקפול החמיא לרכש החדש שלו ("הוא בחור נהדר"), אך שאר הסגל מדאיג אותו: "אנחנו 20 מיליון מייל מאחורי כולם"

בלקפול הקטנה ממשיכה לנסות ולעכל את העפלתה ההיסטורית לפרמיירליג, והיום (שישי) הודה מאמנה, איאן הולוויי, כי הסגל הדל שלו זקוק לחיזוק אם ברצון המועדון להישאר בליגה הבכירה. "אם הייתי צריך ללכת עם הסגל הזה, אתחיל לארוז כבר עכשיו", אמר היום המנג'ר לרשת 'סקיי ספורט'. "אנחנו עוד לא מוכנים ולא נהיה מוכנים, אני לא מצפה מהחבר'ה הצעירים האלה להיות מוכנים".

הולוויי אף הודה כי צפה צפה באינספור משחקים במהלך הקיץ בנסיון למצוא שחקנים חדשים. "חופשה היתה עוזרת לי, אבל לא אקבל חופש. זה מטורף. אנחנו מנסים להבין מה קבוצות רוצות דרך הצעות, אבל ההצעות הראשוניות שלנו כנראה היו קצת מעליבות, ולא מספיק טובות. בין אם נהיה מספיק טובים או לא, הזמן יגיד, אבל כרגע אנחנו 20 מיליון מייל מאחורי כולם, ואנשים צריכים להבין את זה", הבהיר הולוויי המדוכדך משהו.

עם זאת, אחת מנקודות האור שמוצא כרגע הולוויי הססגוני היא דקל קינן, ההחתמה הראשונה של הסיסיידרס בקיץ הנוכחי. "בחור כמו דקל, בן 25-26 ששיחק בליגת האלופות ובמכבי חיפה אלוהים יודע כמה שנים, לא יהיה מודאג בנוגע למקום בו נהיה. הוא בחור נהדר ואני מאושר שיש לנו שחקן עם ניסיון כמו שלו".

בלקפול אישרה רשמית כי קינן, שקיבל ביום חמישי את רישיון העבודה, נמצא על סף חתימה: "דקל צריך לטוס לתל אביב להסדיר את דרכונו ולעבור מבחן באנגלית, שהוא יעבור בקלות ואני בטח הייתי נכשל בו", אמר הולוויי. כזכור, קינן כבר סיכם לשנתיים ועבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully