וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתסכל לפספס מפגש מול יובנטוס"

23.7.2010 / 13:52

בבני יהודה התאכזבו מההפסד לשמרוק, קשטן עודד את השחקנים: "לא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת". אופטימיות לגבי גלבאן

בבני יהודה ניסו הבוקר (שישי) לצאת מתחושת ההלם שאחזה בשחקנים ובאנשי הקבוצה לאחר ההפסד הביתי 1:0 לשמרוק רוברס האירית וההדחה ממשחקי הליגה האירופית. בהתחשב בעובדה שהכתומים פספסו מפגש מסקרן ויוקרתי נגד יובנטוס בשלב הבא, הרגשת האכזבה והתסכול היו גדולים עוד יותר.

השחקנים ערכו הבוקר אימון שחרור והמאמן דרור קשטן קיים אסיפה עוד לפני האימון. "בסך הכל אני מרוצה מחלקים מסויימים שהיו במשחק", אמר קשטן לשחקניו. "הנענו טוב את הכדור, הגענו למצבים וראיתי מכם רגעים של כדורגל טוב. צריך לזכור שלא תמיד הקבוצה הטובה מנצחת וזה הכדורגל. מצד שני, נצטרך ללמוד מהשגיאות שעשינו בעיקר בשער שספגנו. הייתה שמירה לקויה של מספר שחקנים ונהיה חייבים לעבוד על זה", הוסיף.

"אני עדין לא מצליח לעכל שלא עברנו אותם", אמר שחקן בקבוצה. "מה שהכי מרגיז זה שהצגנו אתמול את המשחק היותר טוב שלנו מבין הארבעה ששיחקנו ודווקא בו הפסדנו. אנחנו מאוד מאוד מאוכזבים, חבל שלא הצלחנו להבקיע כי היינו שווים שער אחד לפחות. מתסכל מאוד לפספס מפגש מול יובנטוס, אבל אין מה לעשות עכשיו. נצטרך להסתכל קדימה לעבר פתיחת העונה ולהתמקד מעתה בליגה שלנו", הוסיף השחקן.

יושב ראש בני יהודה, חזי מגן, והמנכ"ל, משה דמאיו, הסתודדו בסיום המשחק במשך דקות ארוכות מחוץ לחדר ההלבשה ותחושת ההחמצה היתה ניכרת על פניהם. השניים התריעו בפני השחקנים עוד לפני המשחק כי מצפה להם קרב קשה וכי האירים קבוצה עיקשת, פיזית וחזקה שתעשה המון צרות לבני יהודה, כפי שאכן קרה.

"רצינו לעבור, קיווינו, אבל לא עלה בידינו", אמר מגן בסיום המשחק. "יובנטוס כבר לא תבוא לשכונה. לא פינטזנו על הכנסה, רצינו רק לעבור. עכשיו זה כבר לא חשוב, נתכונן לליגה. היו לנו יותר מדי החמצות מול קבוצה לא רעה, שלצערי לא הצלחנו להתגבר עליה. הקבוצה שלנו היא קבוצה טובה, אך היא צריכה עדיין להתחזק. נשנס מותניים ונבוא לליגה בכל כוחנו".

במועדון מאמינים שהקשר פדרו גלבאן יגיע בקרוב ארצה לאחר שקיבל את השחרור מקבוצתו הארגנטינאית חימנסיה לה פלאטה. בימים האחרונים נערכו מספר פגישות בין סוכנו של גלבאן לבין מגן ובשלב זה הצדדים טרם הגיעו לסיכום סופי. בבני יהודה מאמינים כי בסופו של דבר הפערים יגושרו וגלבאן יחתום על חוזה לשלוש עונות נוספות בשכונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully