וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל הביסה את בלגיה 55:79

23.7.2010 / 13:53

מחצית ראשונה מצוינת של החבורה של שיבק סידרה לה ניצחון קל במשחק ההכנה. כספי הצטיין עם 24 נק', בלות'נטאל הוסיף 16

אחרי צמד המשחקים בפורטוגל, שבה נבחרת ישראל לארץ ודרסה היום (שישי) בהדר יוסף את נבחרת בלגיה 55:79 במשחק הכנה נוסף לקראת מוקדמות אליפות אירופה שייצאו לדרך בחודש אוגוסט. לאחר שליאור אליהו ודייויד בלות'נטאל הצטרפו לשורות הכחול-לבן בצמד המשחקים מול הפורטוגלים, היום הגיעו תורו של עמרי כספי, שנראה מצוין בבכורה המחודשת שלו בנבחרת הלאומית, עם 24 נקודות והרבה אנרגיות.

הנבחרת פתחה עם יותם הלפרין, טל בורשטיין, גיא פניני, אלישי כדיר וליאור אליהו, והתחילה חזק מאוד את המשחק, עם יתרון 2:9 אחרי שתי דקות בלבד. אחרי ארבע דקות נוספות עלה עמרי כספי לדקות בכורה בנבחרת של אריק שיבק, כשתוך דקה הוא קלע חמש נקודות והעלה את ישראל ל-2:16. דקות טובות של דייויד בלות'נטאל מול חולשה לא ברורה של הבלגים הובילו ליתרון 8:26 לישראל בסוף הרבע הראשון.

המגמה של הרבע הראשון המשיכה גם בפתיחת הרבע השני, כששלשה של כספי קבעה 8:34 מוחץ לישראל, שש דקות למחצית. בשלב הזה הוריד אריק שיבק את כספי לספסל, הנבחרת הורידה הילוך וסל של יובל נעימי עם הבאזר קבע 16:42 לישראל במחצית.

טל בורשטיין עלה למחצית השניה עם כפכפים בשל מכה יבשה ברגלו, ולרשימת הפצועים קלות התווסף יותם הלפרין מאוחר יותר ברבע לאחר שחטף מכה בידו. הבלגים פתחו את הרבע השלישי בטירוף, ועם ריצת 0:14 צימקו את ההפרש הישראלי ל-35:47 בלבד. ישראל המשיכה ביכולתה הרעה, אך דקות טובות של כדיר ובלות'נטאל שמרו על ההפרש, ובסוף הרבע השלישי 46:59 לישראל.

ישראל חזרה לעצמה בתחילת הרבע הרביעי במהלך אקרובטי של דייויד בלות'נטאל קבע 46:65 לישראל, 7:30 דקות לסיום. הבלגים ניסו לבצע קאמבק נוסף, אך כספי המשיך ביכולתו הטובה ולמעשה סגר עניין. עד הסיום שיתף שיבק גם את יוני ניר ורוברט רות'בארט, ובכך שיתף את כל שחקני הסגל. המשחק נגמר ב-55:79 מוחץ לנבחרת, שבהחלט יכולה להיות מרוצה מדקות רבות של משחק, בעיקר במחצית הראשונה.

קלעו לישראל: עמרי כספי 24 (6 ריבאונדים), דייויד בלות'נטאל 16, טל בורשטיין 8, גיא פניני 6, ליאור אליהו 6, יותם הלפרין 5, אלישי כדיר 4, רוברט רות'בארט 3, רביב לימונד 3, יובל נעימי 2, יוגב אוחיון 2. כן שותפו: גל מקל, יוני ניר ואורי קוקיה.

בלטו בבלגיה: מרכוס פייזון 19 (6 ריבאונדים), גי מויה 8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully