וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדירה: "כמובן שאני חושב לעבור לריאל מדריד"

קשר שטוטגארט אישר כי יהיה מעוניין לנדוד הקיץ לברנבאו: "זה המועדון הכי גדול בעולם, הסגנון של מוריניו תמיד ריתק אותי"

מאז שהסתיים לו המונדיאל, הפך סמי חדירה לאחד המלפפונים הלוהטים ביותר של הקיץ. בפרט, הוזכר הקשר הנפלא של שטוטגארט כמועמד להצטרף לריאל מדריד, באיירן מינכן, וכן מספר מועדונים באנגליה. היום (שישי), התייחס לראשונה הקשר בן ה-23 לשמועות שקושרות אותו למעבר אפשרי לברנבאו. "כמובן שאני חושב על מעבר לריאל מדריד, הם הביעו בי עניין באופן רשמי", אמר חדירה ל'בילד' הגרמני.

"ריאל מדריד זה המועדון הכי גדול בעולם וז'וזה מוריניו הוא אחד המאמנים הכי מצליחים שיש", המשיך קשר נבחרת גרמניה, "הוא תמיד ריתק אותי ומשחק כדורגל שאני יכול להזדהות איתו. התכנונים הטקטיים שלו מדויקים, משחק ההגנה שלו מסודר, וההתקפות המתפרצות מהירות. זו הדרך היחידה להצליח בימים אלה", הוסיף חדירה, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בשטוטגארט. על פי דיווחים, צפוי המועדון הגרמני לאפשר לכוכבו לעזוב בתמורה ל-15 מיליון יורו. אלא שחדירה, כך זה נדמה, מוכן לעשות את הצעד הבא.

"לא הייתי נותן לסוכן שלי לדבר איתי על מועדונים אחרים אם הייתי רוצה להישאר בשטוטגארט. ריאל מדריד זו הקבוצה היחידה בעולם ששקלתי עד כה. עם זאת, שום דבר לא השתנה עדיין. בימים הקרובים אחליט על עתידי", סיכם הקשר המצוין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully