וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נגד אולימפיאקוס זו תהיה אופרה אחרת"

23.7.2010 / 12:02

אחרי האכזבה נגד מוגרן, שחקנים במכבי תל אביב התלוננו על תנאי המגרש במונטנגרו, אך מתחילים לחשוב על המשחק מול היוונים. ייעשה ניסיון להכשיר את עטר. סמיליאניץ', שהיה מועמד, הושאל לפרטיזן

למרות ההפסד 2:1 למוגרן והיכולת הלא טובה שהציגה מכבי תל אביב בעיקר במחצית השנייה, קיבלו הצהובים בסיפוק את העובדה שהקבוצה בכל זאת הצליחה לעלות לסיבוב המוקדמות השלישי בליגה האירופית. כעת הצהובים מתחילים כבר לחשוב על אולימפיאקוס, ומעודדים מהעובדה שהמשחק הראשון נגד היוונים יתקיים בחמישי הבא ללא קהל ביוון.

למכבי תל אביב מחכה משא מפרך מפודגוריצה לוינה שבאוסטריה, כשהיא צפויה לנחות רק הלילה (בין שישי לשבת) בישראל, כשכבר ביום שלישי לפנות בוקר היא תמריא ליוון. "ההעפלה לשלב הבא הושגה למרות משחק לא טוב, אך זוהי תחילתה של דרך ארוכה", אמר גורם במועדון לאחר ההפסד למוגרן. "צפויות לנו עוד עליות ומורדות ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק הבא נגד אולימפיאקוס, שיהיה אופרה אחרת לגמרי".

שחקנים במכבי תל אביב אמרו בסיום המשחק כי תנאי המגרש הקשים היקשו מאוד על הקבוצה לפתח משחק נורמלי, כשזו אחת הסיבות להפסד. "ברור לנו שהיכולת שהצגנו לא תספיק מול אולימפיאקוס, אבל מה שחשוב זה שעברנו לסיבוב הבא", אמר שחקן בקבוצה. "המשחק מול מוגרן כבר מאחורינו, אנחנו מסתכלים קדימה ועם הפנים לאולימפיאקוס. נעשה את כל ההכנות הדרושות ואני בטוח שהצוות המקצועי יכין אותנו בצורה הטובה ביותר לקראת המשחקים מול היוונים, שלפחות על הנייר עדיפים עלינו בהרבה, אבל אנחנו לא מתכוונים לוותר מראש על שום משחק".

יוסי מזרחי, מאמן הקבוצה, אמר: "חבל מאוד שהפסדנו במשחק, כי כל ניצחון היה בונה לנו את הביטחון. אין זמן להתכונן וצריך להפיק את הטוב ביותר. אני מקווה שנגד אולימפיאקוס ניראה אחרת". החלוץ הפצוע אלירן עטר, שסובל מפגיעה בברכו ולא טס עם הקבוצה למונטנגרו, החל השבוע באימוני ריצה ובקבוצה ינסו להכשירו לקראת צמד המשחקים מול היוונים. כידוע, אולימפיאקוס שהיא מסתדרת גם ללא האוהדים שלה כשהביסה אמש 1:6 את בסה האלבנית. היוונים השלימו ניצחון מוחץ 1:11 בסיכום שני המשחקים.

הקשר הסרבי מילאן סמיליאניץ' (23), שהוזכר כמועמד להצטרף לצהובים, הושאל בסופו של דבר לעונה הקרובה לפרטיזן בלגרד ויישתף שם פעולה עם איביצ'ה אילייב, ששיחק במדי הצהובים בעונה שעברה.

ארגון האוהדים "השחקן ה-12" יציין בשבת עשור להיווסדו ויחגוג במסיבה שתיערך במועדון ה'מוסד' בתל אביב. לאירוע הוזמנו כל אוהדי הקבוצה, שחקנים ואנשי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully