וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רובן: "אין התקפה טובה משל ליברפול באירופה"

ההולנדי מחמיא לאדומים על צירופו של קול, ומשוכנע שצ'לסי טעתה: "הם לא רצו למכור אותו. הוא אמר שיש סיבות פוליטיות"

איך תיראה בעונה הקרובה ליברפול? אם שואלים את אריאן רובן, נראה שרוי הודג'סון עשה עבודה טובה. הקשר ההולנדי של באיירן מינכן טוען שההתקפה של האדומים נמצאת באותה רמה, לא פחות, משל ברצלונה ויותר מכך, לדעתו צ'לסי עשתה טעות גדולה כשאיפשרה לג'ו קול לעזוב.

רובן, שכזכור שיחק בצ'לסי במשך שלוש שנים מ-2004, מחמיא לבניית הקבוצה של הודג'סון בליברפול. "עם שלישייה התקפית שכוללת את סטיבן ג'רארד, פרננדו טורס וקול, אני חושב שליברפול תהיה כוח משמעותי בפרמייר ליג", הוא סיפר בראיון ל'דיילי סטאר'. "השנה שעברה הייתה שנה משוגעת, אבל אם השלושה האלה יתחברו, אני יכול לראות אותם מאיימים על התואר".

רובן המשיך: "אתה מסתכל על השלישייה הזו ואתה מתקשה למצוא התקפה טובה יותר מהם באירופה, ואני כולל בתוך זה את ברצלונה". ההולנדי משוכנע שקול הוא אחד הטובים בעולם וחושב שהוא יכול לעשות את ההבדל בליברפול: "קראתי את מה שג'רארד אמר על ג'ו, שהוא טוב כמו מסי עם הכדור ולא יכולתי להסכים איתו יותר. אחרי שהתאמנתי איתו כל כך הרבה זמן, אני יכול להגיד שמה שהוא יכול לעשות בכדורגל, זה יותר טוב מכל אחד אחר שאי פעם ראיתי בכדורגל".

אז מה צריך לעשות כדי שהאנגלי הבינלאומי יבוא לידי ביטוי? לטענת רובן, "אם ג'ו ישחק בעמדה מרכזית יותר, הוא יכבוש וייצר הרבה שערים. אני רואה אותו מתמודד לשחקן השנה. ההזדמנויות שהוא ייצר לטורס יעזרו לליברפול לזכות בתארים השנה".

על צ'לסי, הוא אמר: "אני חושב שזו טעות גדולה של צ'לסי לתת לו ללכת, ואני בטוח שהאוהדים מרגישים אותו הדבר. אני בטוח שצ'לסי לא רצתה למכור אותו. הוא אמר שיש שם סיבות פוליטיות מאחורי המהלך ואני בטוח שנשמע יותר לגבי זה כשהוא יהיה מוכן. הוא אוהב את לונדון, אוהב את אוהדי צ'לסי ואוהב את המועדון, כך שמשהו בטוח איכזב אותו, מה שהביא אותו לסרב להצעה של צ'לסי. אני מכיר את ג'ו ובטוח שההחלטה הייתה בגלל הכדורגל ולא בגלל הכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully