וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאט בארנס ותיאו ראטליף הצטרפו ללייקרס

האלופה החתימה שני שחקנים חופשיים, כאשר בארנס שהגיע מאורלנדו העדיף אותה על פני טורונטו. ראטליף רוצה אליפות

בלוס אנג'לס לייקרס הודיעו לפנות בוקר (שישי) על החתמתם של שני שחקנים חדשים בקבוצה, מאט בארנס ותיאו ראטליף. הפורוורד בארנס, שהיה שחקן חופשי וניהל מגעים בשבוע האחרון עם טורונטו ראפטורס, בחר בסופו של דבר בלייקרס, כאשר פרטי החוזה החדש שלו עדיין לא נחשפו. בארנס משחק ב-NBA כבר שבע שנים, ובעונה שעברה הוא שיחק ב-81 משחקים במדי אורלנדו מג'יק (פתח בחמישייה ב-58 מהם), והשיג ממוצעים של 8.8 נקודות, 5.5 ריבאונדים ו-1.7 אסיסטים.

בנוסף, הלייקרס החתימו את הסנטר תיאו ראטליף, שהיה גם הוא שחקן חופשי. ראטליף אמר במעמד החתימה: "הייתי לי קריירה ארוכה ומכובדת, וההצטרפות לקבוצה כמו הלייקרס רק הופכת אותה למיוחדת יותר. אני כבר לא יכול לחכות לשחק תחת פיל ג'קסון יחד עם שחקנים כמו קובי, דרק, פאו, למאר, רון ארטסט, אנדרו ביינום וכל השאר. אני מאוד מקווה שיחד נוכל להביא לקבוצה אליפות שלישית ברציפות".

במקביל, בלייקרס עדיין ממתינים לצירופו של כריס פול, אבל נראה כי כוכבה של ניו אורלינס הורנטס בעונות האחרונות, יעדיף בסופו של דבר לעבור לניו יורק ניקס ולחבור לאמארה סטודמאייר. ביום שני הקרוב ייפגש פול עם ראשי ניו אורלינס הורנטס, במטרה לבחון אפשרויות לקידום הטרייד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully