וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרגע היה נדמה שתיירי הנרי חזר לארסנל

הצרפתי הוותיק כבש לזכות קבוצתו החדשה, ניו יורק רד בולס, בהפסד 2:1 מול טוטנהאם במשחק ידידות. "אני מרגיש בבית"

תיירי הנרי כבר כבש שערים הרבה יותר חשובים בקריירה, אלא שמעט מהם הפיחו תקוות כל כך גדולות, כמו אלו של 20 אלף אוהדי ניו יורק רד בולס, שהגיעו לפנות בוקר (שישי) לאצטדיון בניו ג'רזי כדי לצפות בו במשחק הבכורה שלו בקבוצה נגד טוטנהאם, משחק ידידות שהסתיים ב-2:1 לטובתה של הקבוצה הלונדונית.

למעשה, העובדה שהנרי מצא את הפרצה בהגנה של טוטנהאם והבקיע שער שיצר מומנטום במשחק הזכירה במעט את הימים הטובים שלו בארסנל, רק שלמעשה מדובר כאן ככל הנראה במשחק הראשון בתחנה האחרונה בקריירה שלו, למרות שקודמו בקבוצה דייויד בקהאם דווקא הצליח לחזור לאירופה, ועוד לאיטליה.

בסיום המשחק בניו ג'רזי סיפר הנרי: "השערים עוד יגיעו. קבלת הפנים הייתה מדהימה, ובכל פעם שנגעתי בכדור הקהל הריע. היה לי חשוב מאוד לקבל כאן הרגשה ביתית". הנרי כבש את השער הראשון בדקה ה-25, ובסיומה של המחצית הראשונה סיים את חלקו במשחק. אחרי שהוחלף, טוטנהאם הבשתלטה על המשחק והשוותה בדקה ה-62 משער של רובי קין. גארת בייל השלים מהפך עשר דקות לאחר מכן והבטיח את ניצחונם של התרנגולים. מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ פירגן בסיום לתיירי הנרי ואמר: "הוא היה פנטסטי, הוא פשוט ברמה אחרת. הוא עדיין שחקן מוביל בעולם, לנו היה מזל וניצחנו את המשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully