וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיימונד ליג: 19.72 שניות לגיי ב-200 מטר

האצן האמריקאי ניצח בתחרות במונאקו, אבל לא היה רחוק מלהפסיד לבלייק הג'מייקני. מקום 8 לג'יליאן שוורץ בקפיצה במוט

הקופצת במוט הישראלית, ג'יליאן שוורץ, סיימה את תחרות הדיימונד ליג במונאקו שנערכה הערב (חמישי) במקום השמיני אחרי שעברה גובה של 4.50 מטר, אבל פסלה שלוש פעמים בניסיונה לעבור גובה של 4.60 מטר. פביאנה מורר הברזילאית ניצחה עם גובה של 4.80 מטר.

* באחת המתחרויות המרכזיות של הערב ניצח טייסון גיי בריצה ל-200 מטר, אחרי שעצר את השעון על 19.72 שניות, שיא מפגש. הג'מייקני הצעיר יוהאן בלייק (20), שהחל לסגור על גיי לקראת הסיום, קבע שיא אישי של 19.78 שניות וסיים שני ו-וואלאס ספירמון האמריקאי קבע 19.93 שניות שהספיקו למקום שלישי.

* כרמליטה ג'יטר האמריקאית ניצחה בתחרות הריצה ל-100 מטר נשים, אחרי שעצרה את השעון של 10.82 שניות - שיא עונתי שלה. ורוניקה קמפבל-בראון הג'מייקנית הגיעה שנייה וקלי-אן בפטיסט מטרינידד וטובגו סיימה שלישית.

* בקפיצה לגובה גברים ניצח איבן אוחוב הרוסי, לו הספיק גובה של 2.34 מטרים כדי לרשום ניצחון שני העונה, אחרי שלפני כן עזה זאת בלוזאן. גם המקום השני הלך לקופץ רוסי, אנדריי סלינוב שעבר גובה של 2.28 מטר וגובה זהה אותו עבר ג'סי וויליאמס האמריקאי, הספיק לו למקום השלישי.

* לולו ג'ונס האמריקאית ניצחה בתחרות ה-100 מטר משוכות אחרי שעצרה את השעון על 12.63 שניות. בת ארצה, דניאל קארת'רס, רשמה שיא עונתי של 12.68 שניות, תוצאה שהספיקה לה למקום השני וסאלי פירסון האוסטרלית סיימה שלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully