וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו: "נעשה עבודה טובה עם ווצ'יניץ' וטוטי"

חלוץ רומא אופטימי לגבי השילוב בהתקפה ומשוכנע שאפשר לזכות בתואר: "אנחנו משחקים נהדר". טרזגה מחוזר בניו יורק

אחרי שבשנה שעברה הייתה קרובה מרחק נגיעה לאליפות באיטליה, רומא תנסה לעשות את זה השנה עם אדריאנו, שבטוח שלג'ילארוסי יש סיכוי טוב לסיים את העונה עם התואר הנכסף. החלוץ בן ה-28, שחתם לשלוש שנים אחרי שעזב את פלמנגו, אמר לתקשורת היום (חמישי): "אני רגוע, הקבוצה נמצאת שם. אני עושה כל מה שאני יכול כדי להיכנס לכושר הכי טוב שלי".

אחת השאלות היותר מעניינות לגבי רומא העונה תהיה שיתוף הפעולה בין הברזילאי לפרנצ'סקו טוטי. אדריאנו לא נשמע מודאג מכך, והוסיף: "אני חושב שאני אסתדר היטב עם טוטי על המגרש, אבל ברור שיש עוד דברים שאנחנו יכולים לשפר מכיוון ששיחקנו מעט מאוד יחד".

החלוץ כבר מתכנן את המערך ההתקפי, ואמר: "אני חושב שאנחנו יכולים לשחק יחד, אבל אנחנו חייבים לעזור לקבוצה להגן אם אנחנו משחקים שלושה שחקנים בהתקפה. טוטי, מירקו ווצ'יניץ' ואני נעשה עבודה טובה בהתקפה, אבל גם מאחור. רומא מציעה לי הרבה ויש לי את הרצון להחזיר לה את המיטב. הקבוצה פנטסטית כאן ורומא משחקת כדורגל נהדר".

ניו יורד רד בולס חיזרה אחר טרזגה

אחרי שצירפה את תיירי הנרי, ניו יורק רד בולס גילתה עניין גם בדויד טרזגה, חלוצה של יובנטוס, אך לא נראה שהוא יעבור. סוכנו של השחקן, אנטוניו קליינדו, סיפר כי האמריקאים גילו עניין בטרזגה, לו נותרה עוד שנה לחוזה בטורינו.

"לעבור ל-MLS? דויד יש הצעות", אמר הסוכן. "אחת מהן הגיעה מניו יורק, שם הוא היה משחק עם תיירי הנרי, אבל לואיג'י דל נרי רוצה לשמור אותו ביובה. הרבה אנשים אומרים שהוא יעבור ליוון או לטורקיה, אבל המאמן בונה עליו ולכן הוא יישאר ביובנטוס. יש לו עוד שנה לחוזה ויש הרבה כבוד בינו למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully