וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרויקט חדש ב-5+ גולד

תחנת הקלאסיקה של ערוץ הספורט מתמרקת לקראת העונה החדשה עם פרויקט "הגדולים ביותר בכדורגל הישראלי", במסגרתו ייבחרו המשחקים הגדולים בתולדות הענף

ערוץ הספורט יוצא בפרויקט מיוחד בערוץ 5+ גולד, לקראת פתיחת עונת הכדורגל הקרובה. הפרויקט, "הגדולים ביותר בכדורגל הישראלי", יחל ביום ראשון הקרוב, ובמסגרתו ייבחרו המשחקים הגדולים של הכדורגל הישראלי. את המשחקים יבחרו הטאלנטים של הערוץ, ביניהם יורם ארבל, מוטי איווניר, שגיא כהן, אבי מלר ושלמה שרף, יחד עם גולשי אתר ערוץ הספורט.

המשחקים הטובים ביותר של הכדורגל הישראלי ייבחרו על פי קטגוריות שונות. בשבוע הראשון, בין ה- 25 ל 31 ביולי, ישודרו עשרת המשחקים הנבחרים בקטגוריית המשחקים הטובים ביותר בכדורגל הישראלי. בשבוע השני, בין ה-1 ל- 7 באוגוסט, ישודרו עשרת המשחקים שנבחרו בקטגוריית המשחקים הגדולים של החלוצים הטובים ביותר בכדורגל הישראלי. בשבוע השלישי, בין ה-8 ל-15 באוגוסט, ישודרו עשרת המשחקים בקטגוריית השוערים הטובים ביותר בכדורגל הישראלי ובשבוע הרביעי והאחרון, בין ה- 16 ל 21 באוגוסט, ישודרו עשרת המשחקים בקטגוריית הפליימייקרים הטובים ביותר של הכדורגל הישראלי.

בנוסף, עשרת המשחקים הנבחרים מכל קטגוריה ייבחרו תחילה על ידי פרשני ושדרי הכדורגל של הערוץ ובחירותיהם יפורסמו באתר ערוץ הספורט. גולשי האתר ידרגו את בחירותיהם של השדרים והפרשנים ויקבעו סופית את דירוג המשחקים שישודרו במסגרת הפרויקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully