וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "אנחנו יוצאים למלחמה הזו יחד"

22.7.2010 / 14:00

פורוורד נבחרת ישראל החל להתאמן ודיבר במסיבת העיתונאים על הציפיות מהקמפיין הקרוב. שיבק: "שמח שהוא חזר לעצמו"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

עמרי כספי הצטרף היום (חמישי) לאימוני נבחרת ישראל. בניגוד לשנה שעברה, אז נאלץ להחמיץ את משחקי אליפות אירופה בשל ההכנה לעונת ה-NBA, הפעם הפורוורד של סקרמנטו קינגס נרתם לעזור לנבחרת במשחקי המוקדמות שיחלו ב-2 באוגוסט. לפני מספר ימים סיים השחקן את השתתפותו בליגת הקיץ, ושלשום נחת בארץ כדי להתחיל באימונים עם הנבחרת.

נבחרת ישראל סיימה את שני משחקי המבחן נגד פורטוגל עם הפסד וניצחון, כשבימים הקרובים תגביר את הקצב לקראת המשחק הראשון נגד איטליה, שתארח את ישראל בתחילת הקמפיין. יניב גרין, שאמור היה להצטרף היום לאימוני הנבחרת, יעשה זאת רק מחר. הסנטר לא צפוי ליטול חלק במשחק האימון נגד בלגיה שיתקיים ביום שישי בשעה 12:00 באולם בהדר יוסף.

במסיבת העיתונאים שנערכה בהדר יוסף, התייחס כספי לציפיות הרבות שתולים בו. "אני מאוד שמח להצטרף לנבחרת", אמר הפורוורד. "לפני האימון התרגשתי מאוד לראות את החברים בנבחרת. חשוב שכולם יבינו שזו נבחרת וזה לא שחקן אחד. אנחנו יוצאים למסע ולמלחמה יחד ואני מתרגש כבר להתחיל. אני לא בא להוכיח שאני כוכב על, אני בא להיות חלק מקבוצה", המשיך כספי. "השחקנים הם חבר'ה ששיחקנו איתם תמיד, שיחקנו המון שנים יחד גם במכבי תל אביב וגם בנבחרת. את ההתאמה המקצועית צריך להשאיר לאריק ואני פה כדי לבצע ולעשות מה שיבקשו ממני על המגרש".

כספי דיבר על השאיפה שלו להצעיד את הנבחרת לאליפות אירופה, ואמר: "גדלתי באירופה ואני מאמין שההתאקלמות תהיה קלה יותר. מהרגע הראשון שהגעתי לקבוצה, כששאלו אותי אמרתי שאני מעוניין לשחק בנבחרת. מעצם היותי ספורטאי שאפתי להיות הכי טוב וכעת אני שואף להיות הכי טוב בנסיבות של הנבחרת. אני שואף להגיע לאליפות אירופה ובזה אני מתמקד". על התפקיד שמתוכנן לו אצל שיבק, אמר כספי: "אני מקווה ורוצה להיות מוביל. יש אצלנו שילוב מצוין של ותיקים וצעירים שעשו הרבה דברים, כך שנוכל להעביר את הניסיון הזה גם הלאה".

"אנחנו שמחים מאוד שעמרי הצטרף אלינו", אמר שיבק לאחר מכן. "מהיום הראשון שקיבלתי את הנבחרת ומהפעם הראשונה שדיברתי איתו, היינו בקשר רצוף למשך כל התקופה, גם בזמנים היותר טובים שלו וגם בפחות טובים. אני שמח שהוא חזר לעצמו. הייתה לו עונה מדהימה ב-NBA".

שיבק המשיך לטעון כי צריך סבלנות בכל מה שקשור להשתלבותו של הפורוורד, ואמר: "אני בטוח שכמו כל שחקן שמצטרף לקבוצה, זה תהליך. הוא חרוץ ואינטליגנט. מבחינת הכושר, הוא בא בכושר טוב והתאמן, כך שאין לנו בעיה באלמנט הזה. בנבחרת עמרי יעשה תפקיד שונה ודברים נוספים, הוא יצטרך לתת אקסטרות. נעשה הכל שהשתלבותו של כספי תהיה מהירה ככל האפשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully