וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרטין יול אמר לא לפולהאם

ההולנדי ויתר על הצעת הקוטג'רס והודיע רשמית כי יישאר באייאקס: "לא הייתה לי כוונה לעזוב. רוצים לעשות צעד קדימה העונה"

מרטין יול לא מתכוון לעזוב את אייאקס ולחזור לפרמיירליג. מאמן טוטנהאם לשעבר הודיע רשמית כי לא יקבל את ההצעה מפולהאם ויכבד את חוזהו באמסטרדם ארנה לשנתיים הבאות. הקוטג'רס התעניינו ביול כמחליף לרוי הודג'סון, שעזב לליברפול. כעת, יחפשו שם מאמן אחר.

"לא הייתה לי כוונה לעזוב את אייאקס. רציתי לקבל הבהרות לגבי עתיד המועדון וזה בדיוק מה שקרה לאחר ששוחחתי עם (הדירקטור) ריק ואן דן בוך. פולהאם הייתה בסך הכל אלטרנטיבה נחמדה", אמר יול בראיון ל'דה טלחראף'. "רציתי לקבל את ההרגשה שכולם במועדון עושים הכל כדי להתקדם. זה הכרחי אם אנחנו רוצים לעשות צעד קדימה העונה.

"לא יכולתי להביא את עצמי לעזוב", המשיך יול. "הגעתי בקיץ שעבר במטרה לבנות קבוצה מצליחה וליהנות וזה מה שאני מתכוון להשיג בעונה הבאה. אני שמח שהימים הטרופים מאחוריי. נעשה הכל כדי להביא את אייאקס למקום אליו היא ראויה", אמר המאמן, שוויתר על חוזה של שני מיליון ליש"ט בפולהאם.

יול בן ה-54, שהדריך את טוטנהאם במשך שלוש שנים, ינסה להוביל בעונה הבאה את אייאקס לשלב הבתים של ליגת האלופות ולזכייה באליפות ראשונה מאז 2004. פולהאם, שכבר פתחה במו"מ עם אייאקס בנוגע להתרת החוזה של יול, תחפש מנג'ר אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully