וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאטוסו מתקרב לאולימפיאקוס

הקשר האיטלקי קיבל הצעה לחתום לשלוש שנים והצהיר: "רוצה להגיע ליוון". המאמן לינן: "אדבר על מכבי ת"א כשהם יעלו"

ג'נארו גאטוסו, קשר נבחרת איטליה, ממשיך להתקרב למעבר מפתיע לאולימפיאקוס היוונית. על פי דיווחים ביוון, הקשר בן ה-32 קיבל הצעה מפתה לחתום לשלוש שנים והצדדים קרובים לסיכום. גאטוסו מחזיק בחוזה במילאן, אך ההערכה היא שהרוסונרי לא יערימו קשיים כשיבקש לעזוב וישחררו אותו ללא תמורה כהוקרה על שירותו למועדון.

גאטוסו עצמו התייחס לאפשרות שיעזוב ליוון: "אני במו"מ עם אולימפיאקוס. אין שום דבר סופי, אבל יש לי רצון להגיע ליוון. אולימפיאקוס זו קבוצה מוכרת באירופה ואני רוצה משהו חדש בקריירה שלי".

אולימפיאקוס, כידוע, תהיה היריבה הבאה של מכבי תל אביב (אם תעבור את מוגרן) בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית. גאטוסו לא צפוי ליטול חלק בצמד המשחקים מכיוון שהמועד האחרון לרישום שחקנים לסיבוב הבא חל מחר (שישי) בשעות הלילה.

מי שאמור לעמוד בדד ליין הוא קשר הרכש הספרדי, אלברט ריירה. הקשר סגר אתמול לשלוש שנים ואמור לנחות היום ביוון ולחתום רשמית על החוזה. "הוא שחקן נפלא", אמר המאמן הגרמני אוואלד לינן במסיבת העיתונאים. לינן ציין כי ברצונו להחתים עוד שני שחקנים וכשנשאל לגבי מכבי תל אביב ענה: "אדבר עליהם רק אחרי שההעפלה שלהם תהפוך רשמית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully