וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני מתלונן על המחירים בשוק

מאמן מנצ'סטר סיטי, שרואה את באלוטלי מתרחק, אמר: "המועדונים דורשים מאיתנו הרבה יותר מהרגיל". קולארוב מתקרב

מתברר שהרכש שעשה רוברטו מאנצ'יני לא ממש מספיק לו. מאמן מנצ'סטר סיטי הודה שהקבוצה שלו מעט מתוסכלת מהנסיונות הלא מוצלחים להנחית את מריו באלוטלי, בגלל תג המחיר שדורשת אלופת אירופה על החלוץ. על פי הדיווחים, התכולים הציעו 23 מיליון ליש"ט, אך סוכנו של השחקן, שנפגש עם נציגי סיטי ביום שלישי, רמז שהעסקה כנראה תיפול.

ב'גאזטו דלו ספורט' נטען שבאלוטלי מעוניין להמתין להצעות נוספות, כשבינתיים מאנצ'יני חושב על חלופות אחרות ובמסיבת עיתונאים שהתקיימה בהשתתפותו, הוא סיפר על הקשיים במשאים ומתנים גם עם אסטון וילה על העברתו של ג'יימס מילנר. "כשמנצ'סטר סיטי רוצה לקנות שחקן, מועדונים אחרים דורשים הרבה יותר מהרגיל", אמר האיטלקי. "זה לא טוב ולא נכון. עד היום, זו רק מנצ'סטר סיטי שמזיזה את השוק".

על הרכש שעשה הקיץ, אמר מאנצ'יני: "קניניו שלושה שחקנים טובים, אבל עכשיו אינטר, למשל, מבקשת הרבה כסף עבור באלוטלי, ואנחנו רוצים להמתין. אנחנו רוצים שחקנים טובים כמו באלוטלי ומילנר, אבל יש לנו זמן לפני שהשוק נסגר באוגוסט. יש לנו הרבה אפשרויות שונות".

למרות הבעיות שעשה באינטר, באלוטלי לא מדאיג את מאנצ'יני, שכבר אימן אותו. "אני לא חושב שיש לו בעיות באופי", אמר. "כשאתה צעיר, אתה עושה טעויות. זה לנכון לגבי כולנו. אני לא חושב שהוא שחקן שקשה לעבוד איתו, אני חושב שהוא שחקן פנטסטי".

ובינתיים סיטי מצפה לסגור בקרוב עם אלכסנדר קולארוב, המגן השמאלי הסרבי של לאציו, כשהמנהל הספורטיבי של הקבוצה האיטלקית, איגלי טארה, אישר את הדברים. "אנחנו ממתינים להתפתחויות בימים הקרובים", אמר. "המחיר, 20 מיליון, לא מהווה בעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully