וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטשר: "האוהדים יתמוגגו אם נחלוף על פני ליברפול"

מנצ'סטר יונייטד גברה 0:1 על פילדלפיה במשחק אימון, פלטשר כבר מפנטז על האליפות ה-19 של המועדון: "זה יהיה אדיר"

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה להתחמם, ואחרי שניצחה במשחק הראשון שלה 1:3 את סלטיק, השחקנים של אלכס פרגוסון השיגו עוד ניצחון, הפעם 0:1 על פילדלפיה מה-MLS, כשדני וולבק בישל את השער היחיד בדקה ה-76 לגבריאל אוברטן. דימיטאר ברבאטוב עוד היה קרוב להכפיל את היתרון בדקה ה-80, אבל הכדור שלו נעצר במשקוף. 44,213 צופים חזו במשחק שנערך בפילדלפיה.

יונייטד פתחה את המשחק עם שלישייה התקפית צעירה שכללה את פדריקו מאקדה, וולבק ואוברטן, כשבמחצית הראשונה סגנית האלופה האנגלית שלטה במשחק, אך החלוצים לא הצליחו לשבור את ההגנה של פילדלפיה. בהמשך נכנס גם ברבאטוב, שהוסיף מחץ לחלק ההתקפי.

"זה היה משחק שהיינו צריכים, הם היו יריבים טובים", סיכם אלכס פרגוסון את ההתמודדות. המנג'ר גם סיפר כי הוא שוקל להשאיל את וולבק וטום קלברלי לקבוצות אחרות בפרמייר ליג כדי שיוכלו לצבור ניסיון. פרגוסון גם הכחיש את האפשרות שנמניה וידיץ' יעזוב, וכשנשאל אם הוא ישחק העונה, הוא השיב: "אני מאמין שכן".

בינתיים ביונייטד לא מנמיכים ציפיות לקראת העונה הבאה, ולמרות שטרם ביצעה רכש משמעותי ושהסגל הוותיק רק ממשיך להזדקן - דארן פלטשר מתעקש שהקבוצה תסתער על התואר.

"המטרה של המועדון הזה היא רק לשבור עוד עוד שיאים", אומר פלטשר, שיודע שלקבוצתו יש 18 אליפויות, בדיוק כמו לליברפול, "ההצלחה של הקבוצה בליגה זה הדבר הכי חשוב לאוהדים, ואם נהפוך לקבוצה הכי מעוטרת במדינה, זה יהיה משמעותי מאוד מבחינת האוהדים. הם התמוגגו כשהשווינו את השיא של ליברפול, אז אם נחלוף על פניהם זה יהיה אדיר מבחינתם. אנחנו רוצים מאוד לפצות את האוהדים על האכזבה מהשנה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully