וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינג: "לא יודע אם אחזור לשיא שלי"

הכוכב הסיני של יוסטון מקווה לחזור בהדרגה מהפציעה. סקר קבע שוודס ובריאנט הם הספורטאים הכי פופולריים בארה"ב

סקר פופולריות רחב שערכה חברת "האריס" העלה כי שני הספורטאים הכי פופולריים בארה"ב הם קובי בריאנט וטייגר וודס. בריאנט, שהשנה זכה עם הלייקרס באליפות החמישית שלו בקריירה, זינק מהמקום הרביעי לפסגה ונצמד לוודס.

המשותף לשניים, מלבד להיות ספוטראים שחורים ועטורי פרסים, היא המעורבות שלהם בפרשיות מיניות שעוררו סערה. בריאנט נחשד בעבר באונס, אך כל ההאשמות נגדו בוטלו, בעוד וודס התפרסם השנה בעיקר בעקבות פרשיות הבגידה הרבות.

וודס, שהוליך את הרשימה באופן בלעדי בארה"ב מאז 2006, עדיין לא זכה בתואר מאז שחזר מההפסקה שנטל על מנת לטפל בענייניו האישיים.

במקום השלישי דורג דרק ג'יטר, שחקנה הוותיק של ניו יורק יאנקיז מליגת הבייסבול. ברט פארב, הקווטרבק של מינסוטה, במקום הרביעי (מופיע ברשימה מאז 1996).

בקרב הנשים מדורגת ראשונה סרינה וויליאמס, במקום השני נמצאת אחותה ונוס, ובמקום השלישי נהגת המירוצים דניקה פטריק.

מי יהיה הגבוה של הנבחרת?

נבחרת ארה"ב הפסידה עוד איש גדול בסגל שלה לקראת אליפות העולם, לאחר שנודע לה כי גם דייויד לי הפצוע יחמיץ את הטורניר. לי, שלא מזמן חתם לחוזה עם הווריורס לשש שנים תמורת 80 מיליו דולר, שבר את האצבע ועלול להיעדר כשישה שבועות. האמריקאים, שעדיין לא הצהירו סופית על 12 השחקנים שיהיו בסגל, ייאלצו להסתדר גם בלי אמארה סטודמאייר ורובין לופז, שנאלצו לפרוש גם הם בגלל פציעות.

הסגל הרחב עומד כרגע על 19 שחקנים, והמאמן מייק ששבסקי מסביר: "אנחנו לא צריכים את הסנטרים בשביל לקלוע, אנחנו צריכים אותם בשביל ההגנה, הריבאונד והחסימות".

כידוע, רוב כוכבי הליגה לא ישחקו הקיץ בנבחרת, ואחת החמישיות שהמאמן בחן בימים האחרונים הייתה ללא גבוה קלאסי וכללה את רייג'ון רונדו, צ'ונסי בילאפס, קווין דוראנט, רודי גיי ולמאר אודום.

דווין וויד ולברון ג'יימס, הצמד חמד החדש, הודיעו שיבקרו את המחנה שנערך בלאס וגאס.

יאו מינג פסימי לגבי העתיד

יאו מינג עדיין מנסה להחלים מהפציעה שהשביתה אותו מאז מאי 2009, כשהכוכב הסיני של יוסטון התראיין וסיפר שהוא מקווה להיות מוכן בזמן למחנה קדם העונה של קבוצתו. "הדיבורים על כך שחזרתי לעצמי הם לא יותר משטויות ואוכל לחזור לעצמי רק אם אסיים את העונה הבאה בצורה חלקה", אמר מינג.

"אחרי העונה הזו אפשר יהיה לראות את התוצאות", הוסיף הכוכב הסיני. "אני לא יודע אם אוכל לחזור לשיא הכושר שלי. לא ניסיתי עדיין ולא שיחקתי כדורסל תחרותי מאז הפציעה, אפילו לא באימונים. קשה לי לדעת אם אחזור למיטב. אני יודע שיום אחד אני אפרוש. הקריירה שלי תסתיים במוקדם או במאוחר. אפילו אם אני אוכל לשחק עד גיל 36, אני צריך לקבל את זה כעובדה".

מינג, שיחגוג 30 בספטמבר, הוסיף לגבי העתיד: "הבעיה היחידה היא שגיל 30 זה גיל השיא מבחינת אתלט, אבל בשבילי זה התמודדות עם פציעות וקשה לי לקבל את זה". לגבי האפשרות שהוא יוכל לשחק בנבחרת סין, הוא הוסיף: "אם הרגליים שלי ישרדו את העונה ואני לא אזדקק לניתוח בקיץ, כנראה שאני אשחק שוב עבור הנבחרת. אני חושב שאני עדיין יכול לשחק עבור הנבחרת, אבל מבחינה ריאלית אני לא העתיד של הכדורסל הסיני בגלל הגיל שלי. סין צריכה דור חדש של שחקנים שייקח את האחריות".

* עוד בליגה: טרייסי מגריידי התאמן עם הקליפרס, שעדיין לא החליטו אם הם רוצים לצרפו. על פי הדיווחים, גם שיקגו מעוניינת בשחקן.

* קרלוס ארויו האריך את חוזהו במיאמי, והרכז הפורטו ריקני ישחק עונה נוספת בהיט הנוצצת.

* דיווחים בארה"ב טוענים כי כריס פול דרש מהנהלת ההורנטס לשחרר אותו מהקבוצה ולבצע עליו טרייד עם אחת מהשלוש: ניו יורק, אורלנדו או ל.א לייקרס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully