וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המטרות שהצבנו הושגו"

21.7.2010 / 21:39

נבחרת ישראל בכדורסל חזרה מהמסע לפורטוגל והמאמן נשמע מרוצה, ולא רק מבלות'נטאל. הלפרין: "עם כספי ויניב נהיה מוכנים"

נבחרת ישראל בכדורסל חזרה הערב (רביעי) מפורטוגל, שם שיחקה בשני משחקי אימון ורשמה ניצחון בהפסד. עמרי כספי יצטרף מחר לחבריו בנבחרת, ולצורך העניין תתקיים גם מסיבת עיתונאים בהשתתפותו של שחקן סקרמנטו קינגס.

מאמן הנבחרת, אריק שיבק, סיכם את המסע לפורטוגל: "המטרות שהצבנו הושגו. בשנים האחרונות הפסדנו כמה פעמים לפורטוגל ובאותה הצורה, אבל במשחק השני שיחקנו טוב וידענו להתעלות. כולם מדברים על ההתקפה של בלות'נטל, אבל הוא ולימונד ייצבו לנו את ההגנה. בסך הכל הכי חשוב שאתה חוזר טוב יותר ממה שנסעת”.

שיבק התייחס לצירופו של עמרי כספי, שחזר אתמול מליגת הקיץ בלאס וגאס, וליותם הלפרין שחגג אתמול 100 הופעות בנבחרת עם משחק מצוין: “עמרי כוח רציני מאוד במערך של הנבחרת, ואני לא מכיר מאמן באירופה שלא היה רוצה אותו אצלו בקבוצה. את דעתי על יותם אמרתי כבר הרבה פעמים, והלוואי שהיו לנו עוד 3-2 כמוהו. הוא שחקן מהשורה הראשונה באירופה בתפקיד שלו. ראינו שהוא חם ואני שמח שהוא מרגיש טוב ומשחק טוב".

“100 הופעות עברו מהר ואני שמח שאני תורם לנבחרת”, אמר יותם הלפרין בנתב"ג והוסיף: "חזרנו עם ניצחון על פורטוגל, שזה משהו שלא קרה הרבה שנים. שיחקנו אתמול כדורסל טוב במיוחד במחצית השניה. עשינו צעד קדימה אבל יש עוד הרבה על מה לעבוד. רביב, ליאור ודייויד הוסיפו לנו הרבה מאוד. עכשיו צריך רק את כספי ויניב ונהיה מוכנים”.

הלפרין התייחס לאלמנט העיקרי עליו נשאר להתאמן: "ההגנה זה יהיה החלק החשוב שנעבוד עליו בזמן שנשאר. היו לנו דקות מצויינות ודקות גרועות, וצריך לעבוד על זה, אבל זה לא מנע מאיתנו גם לקלוע יפה. לעשות מאה נקודות נגד פורטוגל זה לא קל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully