וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ו קול: "החלטתי רק על סמך שיקולי כדורגל"

הרכש החדש של ליברפול הסביר מה גרם לו לעזוב את צ'לסי: "רציתי לאתגר את עצמי, וזה המועדון הגדול באנגליה"

ג'ו קול הצטרף הערב (שלישי) לחבריו החדשים מליברפול במחנה האימונים של האדומים באוסטריה, ונשמע מרוצה במיוחד מהמעבר המפתיע שלו מסטמפורד ברידג' לאנפילד.

הקשר שסיים את חוזהו אצל הכחולים, שם החליף אותו יוסי בניון שעשה את הדרך ההפוכה, התלבט במשך מספר שבועות אחרי שקיבל הצעות ממספר קבוצות, ביניהן ארסנל וטוטנהאם, עד שהודיע כי בחר בליברפול, שם ישתכר 90 אלף ליש"ט וילבש את החולצה מס' 10.

"אני יודע שקיבלתי את ההחלטה הנכונה ואני מצפה בקוצר רוח לאתגר שלפני", אמר קול עם הגעתו לאוסטריה. "שיחקתי בלונדון כל חיי, והייתי יכול להישאר בצ'לסי שם זכיתי בתארים והייתי אהוב על האוהדים, אבל רציתי לאתגר את עצמי, וכשהבנתי שליברפול מעוניינת בי לא הייתה לי שום התלבטות כי זה המועדון הכי גדול באנגליה".

לדבריו של קול ההחלטה הייתה קלה במיוחד: "ניסיתי לא לקחת בחשבון שיקולים כמו כסף ומקום מגורים ולהחליט רק על סמך שיקולי כדורגל. נזכרתי בחצי גמר ליגת האלופות ב-2005 בו קיבלתי צמרמורת רק מלעלות על כר הדשא, והאפשרות לשחק באווירה כזו בכל שבוע הקסימה אותי. כשאתה בליברפול אתה לא רק משחק בקבוצה, אתה חי ונושם אותה".

על המפגש הראשון שלו עם המאמן החדש רוי הודג'סון אמר קול: "הייתה לי שיחה טובה איתו ומאוד התרשמתי ממנו. זה דבר מרענן למועדון להתחיל פרק חדש עם מאמן אנגלי אחרי תקופה ארוכה עם מאמן צרפתי ומאמן ספרדי, והוא הסביר לי מה הוא מתכנן לעשות כאן. בשנה שעברה הקבוצה סיימה רק במקום השביעי וזה כמובן לא טוב מספיק, אבל השנה אין ליה ספק שנתקדם בכיוון חיובי יותר".

* שלוש קבוצות אנגליות קיימו הערב משחקי אימון: בירמינגהאם סיטי גברה על בייג'ין 0:1, בעוד ארסנל ניצחה בקלות את שטורם גראץ האוסטרית 0:3. סמיר נאסרי כבש צמד (16 ו-42) והנרי לנסברי (57) כבש את השלישי לזכות קבוצתו של ונגר. ליברפול וגראסהופרס סיימו בתיקו 0:0, במשחק הבכורה של רוי הודג'סון מאחורי הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully