וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזרחי: "התוצאה מהמשחק הראשון נזילה"

21.7.2010 / 16:46

מאמן מכבי ת"א הזהיר את שחקניו לפני הגומלין מול מוגרן (חמישי, 18:30, ספורט 5) לאחר הניצחון 0:2 בשבוע שעבר

"מצפה לנו משחק שונה לגמרי מהמשחק שהיה לנו בארץ, אנחנו חייבים לבוא מוכנים ורציניים", אמר היום (רביעי) מאמן מכבי תל אביב יוסי מזרחי לשחקניו באסיפה הטקטית שקיימה הקבוצה יממה לפני משחק הגומלין בפודגוריצה נגד מוגרן המונטנגרית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית. "תזכרו שהתוצאה שהשגנו בארץ (ניצחון 0:2, ר"ב) זו תוצאה נזילה ומסוכנת, אני מצפה מכל אחד ואחד מכם לגלות בגרות ומחויבות כדי שנעמוד במטרה שלנו שהיא לעבור את מוגרן ולזכות בכרטיס לשלב הבא", הוסיף מזרחי.

המאמן התראיין גם לאתר הרשמי של המועדון ואמר: "יש לנו מטרה לעלות לשלב הבא, להיראות טוב על המגרש למרות תנאי מזג האוויר הקשים. היריבה תשחק בצורה שונה לחלוטין ותהנה מביתיות ותמיכת הקהל המקומי. נצטרך להתאים את עצמנו לסגנון המשחק הזה ולדעת לעבור אותם".

הצוות המקצועי הדגיש בפני השחקנים את העובדה שהפעם מוגרן לא תסתגר כפי שעשתה בבלומפילד ותנסה להמר על כל הקופה ולתקוף במטרה לכבוש שערים ולנסות לנצח בביתה. בזמן שהמאמן איציק עובדיה הקרין לשחקנים קטעים ערוכים מהמשחק הראשון שנערך בבלומפילד, חידד המנג'ר אבי נמני מספר נקודות על רקע קטעי הווידאו תוך שהוא מבקש מחניכיו משחק מדויק יותר, עם הנעת כדור סבלנית, כאשר הצפי הוא שהמונטנגרים ישלחו הפעם יותר שחקנים קדימה, והאפשרות לפתח משחק התקפי יעיל תהיה הפעם קלה יותר בניגוד לבונקר אותו היה קשה לחדור בשבוע שעבר.

הערב קיימה הקבוצה את האימון המסכם בקומפלקס האימונים של נבחרת מונטנגרו בדומה לאימון אמש. המשחק עצמו ייערך באצטדיון 'גראדסקי' בעיירה ניקסיץ' שמרוחקת מרחק שעתיים נסיעה מפודגוריצה.

על פי האימון הנטייה של הצוות המקצועי היא לשמור על אותו הרכב שפתח במשחק הראשון בבלומפילד, כאשר שרן ייני יתופקד לצדו של אלברט באנינג בקישור האחורי, ומאור בוזגלו והאריס מדוניאנין ישלימו את הקישור הקדמי. נכון לעכשיו, נראה כי רוברטו קולאוטי ישתף פעולה עם ברק יצחקי בהתקפה.

הרכב משוער: לירן שטראובר, קלמי סבן, ניבאלדו, אבי סטרול, יואב זיו, אלברט באנינג, שרן ייני, מאור בוזגלו, האריס מדוניאנין, ברק יצחקי, רוברטו קולאוטי.

מויסילוביץ': "אם נכבוש ראשונים, הכל אפשרי"

במוגרן ייחלו להגיע למשחק הגומלין עם תוצאה טובה יותר, אבל אחרי שיואב זיו והאריס מדוניאנין פרצו את הבונקר של המונטנגרים בבלומפילד, ייאלצו שחקניו של סטבאן מויסילוביץ' להתחיל ולתקוף את הצהובים במגרשם הביתי כדי להשיג את שני השערים המיוחלים בדרך למפגש מול אולימפיאקוס בשלב הבא, או לפחות לשפר את מאזנם האירופי, שעומד על הפסד כפול של 4:1 לקרית שמונה לפני שנתיים, והפסד כפול 12:0 לפ.צ קופנהאגן הדנית אשתקד.

מויסילוביץ', שצפוי לעבות את החלק הקדמי שלו ולהחזיר להרכב את דנילו צ'ולאפיץ', החלוץ הצעיר שכבש בשני המשחקים של מוגרן מול סנטה קולומה בסיבוב המוקדמות הראשון. "אנחנו יודעים שהתוצאה שברירית, ואם נכבוש ראשונים, הכל יהיה אפשרי", אמר המאמן הסרבי לקראת המשחק. "במשחק הראשון הותרנו רושם טוב, אבל בגומלין יש מקום להראות דברים טובים יותר".

הרכב משוער: איבן יאנושביץ', אלכסנדר קפיסודה, נמניה יאניצ'יץ', ינקו סימוביץ', לוקיה פיוביץ', אנדריה מירקוביץ', גוראן יובאנוביץ', באלשה בוז'וביץ', פטאר גרביץ', מרקו צ'טקוביץ', ולדימיר גולשצ'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully