וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוט וטפירו באותה קבוצה בליגת הקיץ

21.7.2010 / 16:05

בדראפט ליגת הקיץ של מנהלת הליגה נקבעו הסגלים של ארבע הקבוצות. מוסינזון ישחק אצל אבנר יאור. הגמר: ב-5 באוגוסט

דראפט ליגת הקיץ 2010 של מנהלת הליגה בשיתוף איגוד הכדורסל וארגון השחקנים נערך הבוקר (רביעי) במשרדי המנהלת בהשתתפות מאמני הליגה ומנהלי הקבוצות. בשל הביקוש הרב ייכללו בסופו של דבר 13 שחקנים בכל קבוצה כאשר שחקנים רבים נשארו בחוץ. הסגלים משלבים בין שחקנים מוכחים בליגת העל, מתאזרחים ושחקני ליגה לאומית שרוצים להראות את יכולתם וגם כמה צעירים שבוודאי ישתלבו בליגה בעתיד.

לראשונה בליגת הקיץ ישתפו פעולה האחים עמית ודניאל תמיר בקבוצת "ג'פניקה". גילי מוסינזון יעשה קאמבק לפרקט וישחק בקבוצת "וואלה טורס", אותה יאמן אבנר יאור. מורן רוט ומאיר טפירו, שניים מהרכזים הבכירים בליגה, ישחקו זה לצד זה בקבוצת "מעדני מיקי" של עידן פלדה. לליגה עשויים להצטרף גם מספר זרים. הכניסה לליגת הקיץ חופשית.

להלן הסגלים שנבחרו בדראפט:

בקבוצת "ג'פניקה", אותה יאמן רועי חגאי, ישחקו אבי בן שימול, עמית תמיר, אבי אליהו, אור איתן, בריאן גפן, דניאל תמיר, חן גונשור, תמיר שמחוני, שחר מרגוליס, מיכה ביטון, חן זיגדון, עדי ורשבסקי ושקד ורד.

בקבוצת "AND1" של המאמן עמיר עוזי ישחקו עודד שעשוע, איגור נסטרנקו, אלעד הופמן, שון ויינשטיין, אנדרו סלופ, אלעד כנפו, איל שולמן, אבירם זליקוביץ', איל סולומוביץ', גיא דותן, בר ראובן, יועד בית יוסף ומיכאל בדלוב.

בקבוצת "מעדני מיקי" אותה יאמן עידן פלדה ישחקו ג'רמיין הול, מורן רוט, מאיר טפירו, ינעם אירם, בן רודין, אנטון שוטבין, איתי לוי, אחיעד בוקרה, שלומי הרוש, גיא כהן, טל פרסלני, יונתן שטרקמן ואיתי קרביוב.

את קבוצת "וואלה טורס" יאמן אבנר יאור ובה ישחקו ליאור שגב, דרור דווידי, ניצן חנוכי, גילי מוסינזון, אוריה גור, ג'ון שיימן, גרי גנדל, רביב פיטשון, אופיר פרחי, בן לזר, עמית ביר-כץ, גיל אמיתי ועמית שירן.

יאור: "מאמין שהשחקנים יהנו מהפעילות"

לאחר הדראפט, אמר עמיר עוזי: "ליגת הקיץ מיועדת לדעתי בעיקר לצעירים כדי שיוכלו להראות את עצמם. אני מאוד מקווה שעשיתי שילוב נכון בין הצעירים לוותיקים ומקווה שכולם יראו מה הם יודעים ושנצליח ליהנות מהמפעל החשוב הזה"

אבנר יאור, שידריך את "וואלה טורס", אמר: "ליגת הקיץ היא מפעל מבורך, אני עוד זוכר מהתקופה בה נטלתי בה חלק כשחקן לפני הרבה שנים. אני מאמין שהשחקנים יהנו מהפעילות, חלקם יוכלו להראות את עצמם ולקבל קצת חשיפה. ברכות למנהלת על היוזמה ואני מזמין את הקהל לבוא וליהנות מכדורסל כחול לבן".

עידן פלדה: "אני חושב שבניתי קבוצה עם שילוב טוב של צעירים ומבוגרים. אני שמח ששחקן העשור נמצא בקבוצה שלי, מה שבטח יוסיף המון ניסיון וצבע לקבוצה. אני מברך את המנהלת על היוזמה ואני מקווה שזה יהיה מפעל של הרבה שנים ולא רק עונה אחת".

המשחקים יחלו ב-1 באוגוסט, כשהגמר יתקיים ב-5 באוגוסט בשעה 20:00.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully