וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המעצר עלול להפר את האיזון של ריברי"

עורכת דינו של שחקן באיירן מינכן סיפרה כי ריברי חשב שהנערה בת 20, והוסיפה: "הוא כבר חודשיים מעורער מהמקרה הזה"

בצרפת עדיין המומים מהמעצר המתוקשר של פרנק ריברי וקרים בנזמה, שנעצרו אתמול (שלישי) על ידי משטרת צרפת, שחוקרת רשת זנות לא חוקית. על פי החשד, השניים היו לקוחות קבועים במועדון חשפנות בפריס, שלכאורה סיפק גם שירותים מיניים ללקוחות, כשבמרכז הפרשייה עמדה נערה שעוד לא מלאו לה 18.

עורכת דינו של ריברי טוען כי המעצר עלול להפר את היציבות של שחקן באיירן מינכן. העונש המירבי לעבירות מהסוג הזה שביצעו השניים, אם אכן תוכח אשמתם, הוא שלוש שנות מאסר בפועל וקנס של 45 אלף יורו, אך עונש כזה מסתמך על ההנחה שהמבצעים את העבירה ידעו שלנערה לא מלאו 18.

"אני טוענת שהטיפול העוין עשוי להרוס את הריכוז שלו ולתקוף את האיזון המנטלי של הבחור, שבמשך חודשיים מעורער בעקבות המקרה הזה", אמרה סופי בוטאטי, עורכת דינו של ריברי. כידוע, המשטרה דחתה את השימוע שנערך לשחקנים לאחר הגביע העולמי. לטענת בוטאטי, לריברי נאמר שהנערה בת 20, על אף היותה בת 17, אך בכל זאת החוק הצרפתי קובע כי מדובר במין אסור. "החקירה נמשכת כבר כחודשיים וזאת מבלי שהוא ידע מה הגיל שלה", הוסיפה עורכת הדין.

הסתבכותו של ריברי קיבלה תפנית מעניינת כאשר הנערה, זאהיה דהאר, התראיינה באפריל האחרון, סיפרה על קשרים שניהלה עם כדורגלנים, אך הכחישה כי היא פרוצה. עוד היא טענה שריברי, שנשוי עם שני ילדים, הזמין אותה למינכן באפריל 2009 כדי לחגוג יום הולדת 26.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully