וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "אנחנו צריכים לשפר את היכולת הטקטית"

21.7.2010 / 19:22

מאמן בני יהודה מזהה את נקודת התורפה של הקבוצה שלו לקראת מפגש הגומלין מול שמרוק (ה', 20:20, ספורט 1)

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בני יהודה ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם לקראת משחק הגומלין נגד שמרוק רוברס, שייערך בבלומפילד (חמישי, 20:20, שידור ישיר בספורט1). כזכור, המשחק הראשון בשבוע שעבר בין הקבוצות הסתיים בתיקו 1:1, כאשר ניצחון או תיקו ללא שערים יספיק לבני יהודה לעלות לשלב הבא במוקדמות הליגה האירופית. מי שמחכה למנצחת במפגש בין בני יהודה ושמרוק האירית היא יובנטוס.

מאמן בני יהודה דרור קשטן התייחס ליריבה במסיבת העיתונאים. "שמרוק היא קבוצה ברמה של ליגת העל", אמר המאמן הוותיק, "זו קבוצה שנמצאת לאחר 21 מחזורי ליגה במקום הראשון באירלנד. היא משחקת כדורגל אנגלי טיפוסי, עם כדורים ארוכים לעבר החלוצים והרבה אגרסיביות. הם גבוהים ויודעים לנצל מצבים נייחים. את הכדורגל האנגלי כולם מכירים וזוהי שיטת המשחק שלהם. זו לא השיטה הכי מודרנית, אבל הם מאוד ממושמעים ואגרסיביים ועם זה נצטרך להתמודד.

"גם במשחק הראשון שיחקנו מול קבוצה שנמצאת באמצע הליגה, אנחנו היינו בפגרה ונמצאים בשלבי ההכנה אבל אם רוצים להתקדם בשלבים צריך להתמודד עם זה. נעשה הכל כדי לעלות לשלבים הבאים".

קשטן דיבר על היתרון של בני יהודה: "הם יצטרכו להתמודד עם החום והלחות, בעוד אנחנו מכירים את מזג האוויר הזה ומתאמנים בו. לא עשינו מחנה אימונים, עשינו את האימונים פה בארץ למרות הלחות והחום". המאמן הסביר כיצד ניסה להחזיר את שחקניו לכושר למרות הפגרה: "אנחנו עובדים במהלך כל השבוע, גם על היכולת הגופנית, גם הטכנית ובעיקר היכולת הטקטית שבה אנחנו צריכים לעבוד ולהשתפר".

גם הקפטן אסי בלדוט התייחס למפגש מול היריבה, וסירב לדבר על יובנטוס, שמחכה למנצחת בין השתיים. "כל מה שמעניין אותנו זה רק המשחק מחר", אמר בלדוט, "זה יהיה משחק קשה ואני מקווה ומאמין שנעשה את זה".

המאמן דרור קשטן הפתיע את שחקניו, כאשר בניגוד להרכב שתורגל במהלך כל השבוע החליט לבצע שני שינויים ולספסל את הקפטן אסי בלדוט ואת קשר הרכש שלו מנשה ובמקומם להציב את לירוי צעירי ועוז ראלי בקישור. חאסן אבו זייד תורגל גם הערב בקישור האחורי ואם ההרכב שתורגל הערב יפתח גם מחר מול האירים, הרי שקשטן יערוך שלושה שינויים לעומת ה-11 שפתחו במשחק החוץ בשבוע שעבר. כשאר עמרי אפק, עוז ראלי וחאסן אבו זייד ימלאו את מקומם של בלדוט, מנשה ומשה ביטון הפצוע.

בתוך כך, חלוץ בני יהודה משה ביטון צפוי להיעדר כחודשיים מהמגרשים. הבוקר (רביעי) התקבלו תוצאות בדיקת ה-MRI. על פי ממצאי הבדיקה, סובל ביטון מקרע ברצועה הצידית בברכו ועל פי הערכת רופא הקבוצה, ד"ר אבי ביין, הוא צפוי להיעדר לתקופה של כחודשיים.

כזכור, ביטון נפצע במשחק החוץ של הזהובים נגד שמרוק רוברס במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה אירופית באירלנד, כשהוא הוחלף כבר במהלכה של המחצית הראשונה במשחק.

כמו כן, היום נערכה פגישה בין יו"ר המועדון חזי מגן לסוכנו של פדרו גלבאן, ונראה כי הצדדים קרובים לסיכום לחוזה בן שלוש שנים. גלבאן מתאושש משבר בקרסול, והוא החל כבר לערוך אימוני ריצה.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, איציק עזוז, איבן גארידו, אביב חדד, כפיר אדרי, סיניסה ליניץ', חסן אבו זייד, לירוי צעירי, עוז ראלי, עמרי אפק, איליה יברויאן.

עדכון ראשון: 12:59

"השחקנים יצליחו להתמודד עם החום"

שמרוק רוברס, שסיימה בעונה שעברה במקום השני בליגה האירית, מגיעה עם לא מעט תקוות לבלומפילד. האירים עלו כאנדרדוגים מוהבקים למשחק הביתי בדאבלין, וקיוו להשיג תוצאה שתותיר אותם בחיים לקראת הגומלין בישראל. השער שהשיגו ברגעי הסיום הבטיחו שהמסע לתל אביב ילווה בלא מעט תקווה, כששחקניו של אוניל מאמינים שביכולתם להפתיע ולהשיג שער חוץ, בדרך אל השלב הבא.

כזכור, שמרוק הגיעה למשחק הראשון מול בני יהודה אחרי שהביסה 0:4 בליגה את דונדאלק, ושלושה ימים לאחר התיקו 1:1 עם שחקניו של דרור קשטן, השיגו ניצחון חוץ, הפעם 0:1 על גאלוויי יונייטד, שהותיר אתם בראש הטבלה בליגה האירית, נקודה לפני סנט פטריקס, לה משחק חסר. האירים הגיעו לישראל מלווים בכ-60 אוהדים, שמקווים לראות את קבוצתם מפתיעה ועולה שלב.

מאמן שמרוק מייקל אוניל נשמע אופטימי: "אני מקווה שננצח. הולך להיות משחק מאוד קשה בתנאים שונים מאוד ממה שאנחנו מכירים. יש לנו הרבה כבוד לבני יהודה, אבל השחקנים חדורי אמונה שהם יכולים להצליח". גם אוניל סירב לדבר על היריבה הבאה: "אני עוד לא חושב על יובנטוס, זה יהיה מאוד יוקרתי לשחק נגד מועדון כזה, אבל אנחנו מתרכזים בליגה שלנו מפני שאנחנו רוצים לשמור על המקום הראשון. הטמפרטורה כאן גבוהה מאוד, אבל אנחנו קבוצה צעירה והשחקנים שלנו הם מאוד אנרגטיים ויש להם לב גדול, אז אני מאמין שהם יוכלו להתמודד עם זה"

הרכב משוער: שמרוק: אלן מאנוס, אנדה סטיבנס, קרייג סיבס, איידן פרייס דן מארי, פאדי קבאנה, כריס טרנר, סטיבן רייס, ג'יימס צ'יימברס, גארי טוויג, תומאס סטיוארט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully