וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאלרמו האריך את חוזהו בשנה, גם ריקלמה צפוי להמשיך

'אל לוקו', ששבר את שיא הכיבושים בבוקה ג'וניורס, יסיים כנראה את הקריירה במועדון. הקשר,שחוזהו פג, עשוי לחתום ל-4 שנים

בעוד שהיא ממתינה לתשובתו של חואן רומן ריקלמה באשר לחוזה הארבע שנתי שהוצע לו, בבוקה ג'וניורס שמחו אמש (שלישי) לאחר שהחלוץ מרטין פאלרמו חידש את חוזהו בקבוצה והאריך אותו בעונה נוספת, עד אמצע שנת 2011, מה שאומר שהוא ישחק במדי הקבוצה בשני הטורנירים הקרובים, אפרטורה 2010 וקלאוסורה 2011.

'אל לוקו', 36, יחל ביום רביעי עם הקבוצה את ההכנות לעונה הבאה, כשזו תהיה ככל הנראה האחרונה בקריירה המפוארת שלו, בה שבר את שיא הכיבושים של המועדון עם 222. כזכור, פאלרמו זומן על ידי מראדונה לנבחרת ארגנטינה למונדיאל. במהלך המשחק נגד נבחרת יוון נכנס כמחליף וכבש את השער השני במשחק.

לגבי ריקלמה, הרי שחוזהו פג כבר ב-30 ביוני, אולם בקבוצה הצהובה-כחולה מאמינים שהוא יחתום על חידוש החוזה וימשיך בקבוצה עד הפרישה, כנראה גם הוא. חרף העובדה שבשנים האחרונות ריקלמה ופאלרמו לא הסתדרו ביחד ואף טיפחו מחנות משלהם, הרי שבבוקה עושים את כל המאמצים להשאיר את שניהם בקבוצה. חצי מהעבודה הם כבר עשו, וכנראה שהחצי השני יושלם בקרוב. במועדון מאמינים שהמאמן החדש קלאודיו בורגי, שהגיע לאחר שהוביל את ארחנטינוס ג'וניורס לאליפות הקלאוסורה 2010, יצליח לאחד בין השניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully