וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוועד האולימפי יעניק מענקים כספיים לספורטאים

גיא סטריק יקבל 12 אלף ש"ח על זכייתו במדליית הכסף בבלגרד, עברי תקבל 10 אלף ש"ח על תוצאתה ב-100 מ' פרפר

הוועד האולימפי יעניק מחר (חמישי) מענקים כספיים מיוחדים על הישגים ותוצאות איכותיות של ספורטאים בתחרויות בקרה בתקופה האחרונה. במסגרת הקריטריונים החדשים, כפי שהונהגו על ידי הוועד האולימפי בישראל והיחידה לספורט הישגי מינואר 2010, מתוגמלים ספורטאי הסגלים האולימפיים עבור הישגים בתחרויות בקרה שנקבעות מראש על ידי היחידה לספורט הישגי והאיגודים הרלוונטים.

על פי אמות המידה החדשות שנקבעו, גם המאמנים מקבלים מענקים על ההישגים והם מקבלים מחצית מהסכום שמקבלים הספורטאים. עבור מדליית זהב בתחרות בקרה יקבלו הספורטאים 24 אלף ש"ח, עבור מדליית כסף יקבלו 12 אלף ש"ח, ועבור מדליית ארד יקבלו 8,000 ש"ח.

אפרים זינגר, מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל, וגילי לוסטיג, מנהל היחידה לספורט הישגי, יהיו אורחי אימון נבחרת ישראל בקליעה בשעות הצהריים, ויעניקו לגיא סטריק מענק של 12 אלף ש"ח על זכייתו במדליית הכסף בגביע העולם בבלגרד. מאמנו יאיר דוידוביץ' יקבל מענק של 6,000 ש"ח.

לפנות ערב יתארחו זינגר ולוסטיג באליפות ישראל בשחייה ויעניקו לשחייינית עמית עברי מענק של 10 אלף ש"ח על שהשיגה תוצאה יותר טובה מתוצאת A ב-100 מטרים פרפר בתחרות בקרה שנערכה בצרפת. מאמנה, אסף מיימון, יקבל מענק של 5,000 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully