וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי: "ארסנל דוחה את הבלתי נמנע עם פברגאס"

קשר ברצלונה סיפר שחברו לנבחרת הבהיר במהלך הגביע העולמי שהוא רוצה לעזוב: "ססק אמר שהוא רוצה להיות איתנו"

עתידו של ססק פברגאס עדיין לא ברור, ולמרות שבארסנל עושים הכל כדי להשאיר אותו, לפחות חבריו לנבחרת ספרד טוענים כי השחקן מעוניין לעבור לברצלונה. צ'אבי מספר בראיון ל'דיילי אקספרס' כי פברגאס החליט שהוא מעוניין לעבור לאלופת ספרד, גם אם זה יקרה במהלך העונה הבאה.

כידוע, פברגאס נמצא במרכזה של דרמה לא קטנה בין שני המועדונים, שחושקים בשחקן. על פי הדיווחים, בארסה הציעה 30 מיליון ליש"ט עבור השחקן עוד לפני הגביע העולמי, אבל אחרי שפפ גווארדיולה, שהבהיר כי הוא מעוניין בשחקן, אמר ש"אם ארסנל לא רוצה לנהל משא ומתן, זה לא יהיה כרגע", נראה שהנושא מעט ירד מהפרק.

"אנחנו יודעים איפה ססק רוצה לשחק בעונה הקרובה", חשף צ'אבי. "אולי אין מספיק זמן לברצלונה וארסנל לסכם את העסקה. ארסנל צריכה להבין שהיא רק מעכבת את המעבר שהוא בלתי נמנע. אם הוא לא יחתום העונה, אז ארסנל תקבל אותו רק כמושאל במשך שנה מכיוון שאין שום דבר שהם יוכלו לעשות כדי למנוע את הצטרפותו בקיץ הבא".

למרות הפסימיות לגבי האפשרות שפברגאס יעבור כבר הקיץ, הוסיף צ'אבי שהוא משוכנע שזה יקרה: "לא ויתרתי על האפשרות שהוא יעבור העונה, אבל אם זה לא יקרה, זה לא ייקח יותר משנה עד שהוא יחזור הביתה. לאנשים שלו יש עונה שלמה כדי לסגור את העסקה בין שני המועדונים וזה יקרה מוקדם בקיץ הבא".

צ'אבי גם טען שפברגאס אמר לחברים שלו בנבחרת במהלך המונדיאל שהוא מעוניין להגיע לברצלונה: "כולנו היינו איתו במשך חמישה שבועות בדרום אפריקה, ואנחנו יודעים שהוא רוצה להיות בברצלונה, הוא הבהיר לנו את זה, אבל הוא נמצא במצב שהוא לא יכול לעשות משהו שיגרום לאכזבת אוהדי ארסנל, וזו הסיבה כנראה שנאלץ לחכות לו שנה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully