וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "ההתאחדות האנגלית פגעה קשות בנבחרת"

מנג'ר יונייטד טוען שדרישות הטלוויזיה והליגה פוגעות בשחקן האנגלי. הודג'סון אופטימי על עתיד ליברפול, הוייה קוטל את בניטז

אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, טוען שהעונה הסוחטת בפרמיירליג היא זו שפגעה בנבחרת האנגלית במונדיאל. "ההתאחדות חייבת לתת לנבחרת את מירב התנאים כדי להצליח בגביע העולמי", טוען פרגוסון, "הבעיות נובעות בגלל האופי של המשחק בליגה, וגם בגלל הדרישות של הטלוויזיה, שכל שבוע תהיה תוכנית. אני העליתי את הרעיון של פגרת חורף כבר לפני 30 שנה בסקוטלנד, אבל מאז כלום לא קרה. הם חייבים להבין שכשמגיעים בצורה כזאת לגביע העולמי, הם פוגעים בנבחרת".

"העונה בפרמיירליג היא מתישה", יודע פרגוסון, "בחודש דצמבר אנחנו משחקים בין תשעה לשמונה משחקים, בתקופה הכי קשה של השנה. המגרשים כבדים, מזג האוויר גרוע, והרבה שחקנים פצועים ממשיכים לשחק למרות מצבם. ואז, כשבסוף השנה יש טורניר חשוב, וכשמגיעים לשבי ההכרעה של העונה גם בליגה וגם במפעלים באירופה, השחקנים לא כשירים. הם לא יכולים להיות כשירים. בגרמניה יש תמיד פגרת חורף, ותמיד הגרמנים מצליחים באליפויות הרבה יותר משאנשים מצפים".

עדיין מאמינים ברוני

אלכס פרגוסון לא התאכזב מהיכולת הלא משכנעת בעליל שהציג חלוץ מנצ'סטר יונייטד ווין רוני במשחקי המונדיאל במדי נבחרת אנגליה, והוא משוכנע שבמדי הקבוצה הוא יחזור להפגין העונה את הכושר הטוב שאפיין אותו אשתקד.

פרגוסון הצהיר כי הוא מצפה מרוני לחצות שוב את מחסום 30 הכיבושים. כזכור, אשתקד כבש רוני 34 שערים בכל המסגרות, כאשר לקראת סיומה של העונה הוא נפצע ולא שותף בחלק ממשחקי השדים האדומים.

"הוא השתפר במונחים של תזמון ותנועה לתוך הרחבה, וגם המיקום שלו נהיה הרבה יותר טוב", אמר המאמן הסקוטי הוותיק על החלוץ הפורה שלו. "הוא שווה יותר מ-30 שערים בעונה, ואנחנו מצפים שיעשה זאת שוב השנה. לבחור יש כמויות בלתי נדלות של כישרון. אבל מה שהכי חשוב לו להשיג זה בגרות - כשהוא ישיג אותה - אתם תראו את הכדורגלן המושלם".

ליברפול: ג'רארד נותן דחיפה

רוי הודג'סון מאושר מההצהרות של סטיבן ג'רארד על מחויבותו לליברפול. ימים לא פשוטים עברו על הסקאוזרס, כשעתידם בקבוצה של ג'רארד, טורס ומסצ'ראנו הוטל בספק. עכשיו, אחרי ההחתמה של ג'ו קול, בקבוצה מקווים שמצב הרוח של הכוכבים ישתנה, על אף שבמקרה של טורס ומסצ'ראנו העניינים לא סגורים.

"אין בן אדם אחד בליברפול שלא שמח לשמוע את הדברים האלה מג'רארד", אמר הודג'סון, "אלו חדשות נפלאות. יש לי הרבה הערכה לג'רארד, הוא שחקן שאני מצפה בקוצר רוח לעבוד איתו. המחויבות שלו תיתן דחיפה מוראלית לכולם".

הודג'סון מודה ש"זאת עומדת להיות עונה ארוכה ולא פשוטה, כשהאכזבה מהעונה הקודמת תעמוד כל הזמן ברקע, אבל עכשיו, כשהשחקן הכי טוב שלנו הודיע שיישאר ואחרי ההחתמה של ג'ו קול - ומי יודע, אולי עוד שחקן או שניים איכותיים - נגיע במלוא המרץ לעונה החדשה. לפחות על הנייר, אפילו אפילו נהיה חזקים יותר מאשר בעונה שעברה".

בינתיים מתברר שלא רק יוסי בניון לא חיבב במיוחד את רפא בניטז. ז'ראר הוייה גילה שחלק משחקני ליברפול שמרו לו אמונים, והעדיפו אותו על פני הספרדי. "אחרי שבניטז עזב הקיץ, אחד השחקנים שלח לי הודעה", סיפר הוייה, שזכה עם ליברפול בשישה תארים, "הוא אמר לי 'בוס, הוא לא הצליח לנצח אותך'".

הוייה, שרמז שבניטז כמעט הרס את השושלת שהוא בנה, מספר רגע מייצג על בניטז, דווקא מהערב הכי גדול שלו במועדון - הזכייה באיסטנבול בליגת האלופות. "כשנכנסתי לחדר ההלבשה של הקבוצה באיסטנבול, חלק מהשחקנים ניגשו אליי ואמרו לי 'בוס, זאת הקבוצה שלך", מספר הוייה, "12 מתוך ה-14 באיסטנבול היו שחקנים שאני החתמתי או פיתחתי. כשאני עזבתי את ליברפול, זאת הייתה קבוצה חזקה שהגיעה לליגת האלופות. עכשיו היא במקום השביעי, עם שחקנים כמו טורס וג'רארד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully