וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: ישראל ניצחה את פורטוגל 86:100

לאחר ההפסד במשחק הראשון, חזרו לעצמם שחקניו של שיבק ונהנו מערב גדול של דייויד בלות'נטל שסיים עם 24 נקודות

רק אתמול (שני) לאחר הפסדה של נבחרת ישראל בכדורסל לפורטוגל במשחק האימון הראשון בין שתי הנבחרות, אמר אריק שיבק כי היריבה נבחרה במיוחד, בגלל הסגנון הפרוע שלה. אתמול זה נגמר בהפסד 76:85 של ישראל, אבל הערב היוצרות התהפכו: ישראל הוליכה בבטחה לאורך כל המחצית השניה, ניצחה 86:100, אבל אולי חשוב מכל- קיבלה את דייויד בלות'נטל במשחק נהדר, שמבשר רבות להמשך. בלות'נטל צלף 24 נקודות, והיה מצויין בחלק ההתקפי.

הנבחרת פתחה בחמישייה עם יותם הלפרין, גיא פניני, טל בורשטיין שהצטיין אתמול, ליאור אליהו ואלישי כדיר. בשונה מהמשחק הקודם, בו פתחו שחקני הנבחרת בצורה חלשה מאוד בצד ההתקפי, הפעם מצאו הישראלים את הטבעת ועלו ליתרון 12:14 אחרי 5 דקות של משחק. אלא שבדיוק כמו במשחק הקודם, ההגנה עדיין חרקה, ושחקניו של שיבק התקשו מאוד לעצור את ההתקפה הפורטוגלית, שביצעה מהפך ועלתה ליתרון 23:28 בסיום הרבע הראשון.

ריצת 2:7 של ישראל בפתיחת הרבע השני קירבה אותה עד כדי פיגור 3, אבל אז שוב ברחו הפורטוגלים ועלו ל-31:39. האורחים שוב נגסו בהפרש, ולמחצית ירדה ישראל בפיגור מינימלי, 50:49. בדיוק כמו ברבע הקודם, גם הפעם פתיחת הרבע השלישי היתה חיובית מאוד עבור ישראל, שפתחה עם 2:9, ועלתה ליתרון 6. ההתקפה הפורטוגלית החלה לחרוק, ומנגד הצליחו שחקניו של שיבק להקשיח את ההגנה, בדרך ליתרון 61:77 בסיום הרבע השלישי. הפורטוגלים הצליחו להתקרב עד כדי פיגור 12 ברבע האחרון, אבל שחקניו של שיבק שמרו מרחק, וזכו בניצחון.

קלעו לישראל: דייויד בלות'נטל 24 (8 מ-11 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, יותם הלפרין 18, גיא פניני 17, 5 אסיסטים ו-4 ריבאונדים, אלישי כדיר 11, רביב לימונד 9, יוגב אוחיון 7, טל בורשטיין 6, גל מקל וליאור אליהו 4 כל אחד, יוני ניר ואורי קוקיה שיחקו ולא קלעו. הרבו לפורטוגל: השימו אוונס 31, זואו סנטוס 13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully