וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן לשחקניו: "תשחקו חכם, תפעילו את הראש"

20.7.2010 / 20:12

מאמן בני יהודה גער בשחקניו באימון לקראת הגומלין מול שמרוק האירית. אבו זייד ואפק צפויים לפתוח על חשבונם של צעירי וביטון

בני יהודה ערכה הערב (שלישי) אימון נוסף לקראת הגומלין נגד שמרוק רוברס האירית (חמישי, 20:20, ספורט 1), במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופאית, ביום חמישי בבלומפילד. על פי התרגול הערב, נראה שהמאמן דרור קשטן די סגור על ההרכב הפותח, כאשר בהגנה לא צפויים שינויים לעומת המשחק הראשון. לעומת זאת, בקישור יקבלו חסן אבו זייד ועומרי אפק את חולצת ההרכב על חשבונם של לירוי צעירי שיסופסל, ומשה ביטון הפצוע בבירכו

באימון עצמו גער קשטן בשחקניו שוב ושוב וביקש מהם לשחק קדימה ולעומק, במקום הנעות כדור מיותרות לרוחב. "שחקו עם שכל, תשחקו חכם, תפעילו את הראש", ביקש המאמן משחקניו. החלוץ משה בן לולו ממשיך להיבחן ונטל הערב חלק באימון הקבוצה. הזהובים, שסיימו בתיקו 1:1 במשחק הראשון, יודעים שניצחון מינימלי בבלומפילד וגם תיקו מאופס, יעניקו להם את הכרטיס הנכסף לשלב הבא שם, ממתינה להם יובנטוס הגדולה.

החלוץ הפצוע, משה ביטון, עבר הערב צילום MRI‏ לאיבחון חומרת הפגיעה בברכו, אך עדיין לא נתקבלו תוצאות הבדיקה. במועדון קיים חשש כי מדובר בקרע באחת מהרצועות הפנימיות בצידי הברך. הזהובים יערכו מחר את האימון המסכם בבלומפילד, כאשר לאחריו תיערך מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת המשחק, בהשתתפות שני המאמנים ושני הקפטנים של הקבוצות. שמרוק רוברס שנחתה לפנות בוקר בישראל, ערכה הערב אימון בקרית שלום וגם היא תקיים מחר אימון מסכם בבלומפילד.

בפגישה שנערכה בין יושב ראש המועדון חזי מגן לכפיר עמר, מראשי ארגון האוהדים של הקבוצה "אריות יהודה", סוכם כי אוהדים שמשתייכים לארגון יוכלו לרכוש מנוי שנתי במחיר של 500 ש"ח בלבד כאשר מדובר בקבלת הנחה של כ-150 ש"ח מהמחיר המקורי, שעומד על 650 ש"ח לקהל הרחב. בנוסף סוכם כי כל רוכש מנוי (גם כאלה שכבר רכשו מנוי עוד קודם לכן) יקבל כרטיס חינם למשחק נגד שמרוק ובנוסף כרטיס חינם למשחק הבא נגד יובנטוס אם הקבוצה אכן תעפיל לשלב הבא. את הכרטיסים יקבלו האוהדים חינם עם הצגת המנוי בקופות האיצטדיון בערב המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully