וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ר"ג עשויה לפתוח את העונה במינוס ארבע נקודות

20.7.2010 / 18:57

חקירת וייצמן יער של חתימת חוזים כפולים אמורה להבשיל לעסקת טיעון, שקרובה לסיכום. בן עמי: "מקווה שהדברים ייסגרו בקרוב"

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, אמורה הפועל רמת גן לספוג עונש של הפחתת ארבע נקודות בפועל ולהתחיל את העונה הקרובה בפיגור מול יתר קבוצות ליגת העל. הסיבה לכך היא חקירה שהתנהלה על ידי חברת וייצמן יער, כאשר עלה החשד לכאורה ששחקנים הוחתמו על חוזים כפולים. עסקת טיעון בנושא קרובה לכדי סיכום.

עורך דין שחר בן עמי, יועץ קבוצת הניהול של המועדון והאיש שהיה אמון על ההסדרים הכספיים החל מתום העונה שעברה, אמר: "נכון לעכשיו לא התקבלו שום החלטות. הועלו מספר אפשרויות בכדי שהעניין יגיע לקיצו. אני מכיר את נושא החקירה של וייצמן יער. אופציית פתיחת העונה במינוס של נקודות היא רק אחת האפשרויות שהועלו על הפרק, ואני מקווה שבשבוע הבא הדברים ייסגרו".

מבקרת התקציבים נמסר: "הצדדים קרובים לכדי עסקת טיעון. הפשרה שהציעו בבקרת התקציבים במסגרת עסקת הטיעון היא שהפועל רמת גן תפתח את העונה במינוס ארבע נקודות בפועל והורדת עשר נקודות על תנאי בגין עבירות דומות. למרות שעד כה לא נתקבלה הסכמתם של אנשי רמת גן, אנחנו מניחים כי בסופו של דבר הם יסכימו לעסקת הטיעון ואכן יפתחו את העונה הקרובה במינוס של ארבע נקודות".

הקבוצה שוהה במחנה אימון באוסטריה, כשלרשותו של המאמן שלומי דורה עומד סגל מצומצם וזר אחד בלבד. במהלך המחנה אמורה הקבוצה לקיים שלושה משחקי אימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully