וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליעה: דורון שזירי זכה בארד באליפות העולם

הישראלי ניצח בשובר שוויון נגד יריב אוסטרלי, ובזכות ההישג, הוא הבטיח לעצמו את הכרטיס למשחקים הפראולימפיים 2012

הישג מצוין לקלע דורון שזירי, שזכה היום (שלישי) במדליית ארד באליפות העולם והבטיח לעצמו את כרטיס ההשתתפות במשחקים הפראולימפיים שייערכו בלונדון 2012. שזירי דורג רביעי לפני הפיינל בירי שלושה מצבים עם 1,148 נקודות (392 בשכיבה, 379 בעמידה ו-377 בכריעה), נקודה פחות מפיליפ אדמס מאוסטרליה.

בפיינל השיג שזירי 95.3 נקודות, נקודה יותר מהאוסטרלי, ובתום התחרות הוכרז שוויון בין השניים. מלבד הקרב על המקום השלישי ומדליית הארד האירופית, שלושת המדורגים הראשונים היום זכו גם בכרטיס כניסה למשחקים הפראולימפיים בלונדון 2012. אחרי השוויון פנו שזירי ואדמס לקרב שובר שוויון, כדור אחד על כל הקופה. האוסטרלי ירה וקבע ניקוד 8.4 נקודות. שזירי היה רגוע יותר וקבע 10.1 נקודות, שהבטיחו לו את המקום השלישי ואת הכרטיס האולימפי.

שזירי, בן ה-43 הוא חניכו של גיא סטריק, הוא בעל שש מדליות אולימפיות, שלוש מכסף (אטלנטה ובייג'ינג) ושלוש מארד (סידני ואתונה). פעם אחת זכה שזירי באליפות העולם ופעמיים הוכתר כסגן והוא בעל שש מדליות באליפות אירופה, כשפעמיים בעבר הוא הוכתר כאלוף אירופה.

לעניין אחר, סרג'י ריכטר יקלע בעונה הקרובה גם בליגה הגרמנית. ריכטר ישתף פעולה עם קבוצת הירי של העיירה קבלר, וישתתף בליגה הגרמנית השנייה על תקן קלע זר אורח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully