וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברלוסקוני: "רונאלדיניו ישחק במילאן עד שיפרוש"

הבעלים של הרוסונרי הבהיר כי הברזילאי יישאר במועדון: "הוא השחקן הטוב בכל הזמנים". האוהדים דווקא הפגינו נגד רוה"מ

הקיץ השקט שעבר על מילאן בנושא הרכש גרם ל-3,000 מאוהדי הקבוצה להגיע היום (שלישי) אל מתחם האימונים של הקבוצה, במטרה למחות כנגד בעלי הקבוצה, סילביו ברלוסקוני. הבוקר אמנם הודיעה הקבוצה על הבאתו של סוקרטיס פאפאסטופולוס מגנואה, אך את אוהדי הרוסונרי זה ממש לא מספק, והם דאגו להראות זאת ביום האימונים הראשון של קבוצתם.

"אנחנו מבינים לגמרי את המצב הכלכלי ואת הבעיות שקבוצות גדולות חוות בנסיון להשקיע ולנהל תקציבים גדולים, אבל עדיין אפשר לבצע החתמות גדולות בלי להוציא סכומים מגוחכים", הודיעו נציגי האולטראס של הקבוצה. "נמשיך להפגין נגד אלה שהפסיקו להראות אהבה למילאן". כלפי רונאלדיניו, דווקא, אוהדי הרוסונרי הפגינו תמכיה רבה.

ברלוסקוני עצמו שוחח באריכות עם התקשורת האיטלקית לאחר האימון, ובה התייחס בין היתר להפגנת האוהדים. "הסגל שלנו מספיק טוב ויכול להתחרות עם כולם. אי אפשר לנצח תמיד, ואף משפחה באיטליה לא השקיעה כל כך הרבה כסף כמו משפחת ברלוסקוני". לאחר מכן עבר ראש ממשלת איטליה לדבר על רונאלדיניו, שהוזכר כמועמד לשוב לברזיל במהלך הקיץ, והחמיא לו לאין ארוך: "הוא ישחק עבור מילאן עד אשר יפרוש, הוא השחקן הכי טוב בכל הזמנים והאטרקציה מספר אחת במועדון. אין שום ספקות לגבי העתיד שלו".

גם בנוגע למאמנו החדש, מסימיליאנו אלגרי, לברלוסקוני יש רק דברים טובים להגיד: "הוא נראה כאילו הוא צריך להיות כוכב קולנוע, אבל במקום זה הוא מאמן מצוין. הוא אידיאלי להוביל אותנו, ויש לו רק משימה אחת: לזכות בכל מפעל בו נשתתף העונה".

עדכון ראשון: 16:57

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully