וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקשר ההולנדי סבסטיאן סטור ייבחן במ.ס. אשדוד

20.7.2010 / 15:42

צפוי להגיע למבחנים במחנה האימון באוסטריה. אם מקרייב יעזוב, פטריק דופלה, ששיחק אשתקד בכפר סבא, עשוי להחליפו

הקשר ההולנדי סבסטיאן סטור, 26, שהיה על סף סיכום במכבי פתח תקוה, צפוי להגיע היום (שלישי) למחנה האימון של מ.ס. אשדוד שנמצאת באוסטריה ולהתחיל להיבחן בשורותיה. סטור משחק כקשר שמאלי, ואם ירשים את המאמן ג'ון גרגורי הוא עשוי להצטרף לקבוצה ובכך תשלים אשדוד את מכסת חמשת הזרים שלה, לאחר שהשוער הקרואטי דראגן סטויקיץ', הבלם האורוגוואי כריסטיאן גונזאלס, הקשר סטפן קינג וגם החלוץ הבולגרי דימיטאר מקרייב כבר חתומים גם לעונה הבאה.

בעקבות אי הוודאות לגבי הישארותו של מקרייב, בוחנת אשדוד את האופציה לצרף גם את החלוץ הליברי הצעיר פטריק דופלה, ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא. בין הצדדים כבר היה הסכם חתום עוד בעונה שעברה, אולם בשבועות האחרונים התגלעו מחלוקות כספיות כאלה ואחרות.

מי שהמליץ בפני הנהלת אשדוד לצרף את הליברי הצעיר הוא יוסי מזרחי, שצפה בביצועיו של החלוץ עוד בעונה שעברה. בימים האחרונים ולאחר שיחות רבות בין סוכנו של דופלה, עו"ד שחר גרינברג, לבין ראשי אשדוד נראה כי הושגו הסכמות מחודשות וכעת אמור להיחתם חוזה רשמי חדש בין הצדדים.

דופלה בן ה-19 וחצי, שלא יצא עם הקבוצה שהמריאה לאוסטריה בתחילת השבוע, הצטרף אתמול בערב לחבריו שנמצאים במחנה האימון שמתקיים בסמוך לווינה.

אשדוד ערכה הערב את משחק האימון הראשון שלה במסגרת המחנה כשהביסה 0:4 את אדמירה ווקר האוסטרית. כבשו לאשדוד: פטריק דופלה, עידן שריקי, נבו מזרחי ועידן שדה. בנוסף מתוכננים לקבוצה שני משחקי אימון נוספים נגד אלקי לרנקה הקפריסאית והנבחרת הצעירה של הונגריה.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully